۱۹ مرداد ۱۴۰۱، ۰:۲۹

فرماندار قصر شیرین خبر داد؛

عدم همکاری استان‌های معین برای تجهیز مرز خسروی

عدم همکاری استان‌های معین برای تجهیز مرز خسروی

کرمانشاه- فرماندار شهرستان قصرشیرین از عدم همکاری لازم استان‌های معین برای تجهیز مرز خسروی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حیدری بعد از ظهر سه شنبه در نشست ستاد اربعین استان کرمانشاه که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان قصرشیرین برگزار شد، اظهار کرد: مهم‌ترین مسئله در مرز خسروی تأمین امنیت بوده که تاکنون نیز در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه انتقال خطوط آب از ضرورت‌های بازگشایی مرز خسروی است، افزود: طی یک جلسه کارشناسی که با وزیر نیرو دولت صورت گرفت، مصوبات بسیار خوبی برای مرز خسروی در نظر گرفته شده اما مسئله انتقال آب به مرز خسروی مسئله مهم و راهبردی است که باید هم نگاه اربعینی و هم استراتژیک به آن داشته باشیم.

فرماندار شهرستان قصر شیرین تصریح کرد: ۵۵ هکتار از اراضی محور کمربندی قصرشیرین برای احداث پارکینگ‌ها اختصاص داده شده و به سازمان‌های همیاری شهرداری تحویل داده شده است.

حیدری بیان کرد: نشست‌هایی با مسئولین عراقی برای تصمیم گیری‌های نهایی و برنامه‌ریزی برای هماهنگی‌ها صورت گرفته که تا هفته آینده فعالیت‌های ۲ طرفه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که نیازمند توجه است موضوع عدم همکاری استان‌های معین برای تأمین تجهیزات مورد نیاز در مرز خسروی است که تاکنون مصوبات آنها اجرایی نشده است.

کد خبر 5559536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha