۲۲ مرداد ۱۴۰۱، ۸:۴۵

طبق اعلام مقامات مکزیک؛

شورش در زندانی در مکزیک/ ۳۱ نفر کشته و زخمی شدند

شورش در زندانی در مکزیک/ ۳۱ نفر کشته و زخمی شدند

مقامات دولت مکزیک می‌گویند درگیری در یکی از زندان‌های این کشور به خیابان‌های شهر کشیده شده و در نتیجه ۱۱ نفر کشته و ۲۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «ریکاردو مِجیا»، معاون وزیر امنیت عمومی مکزیک اعلام کرد در نتیجه شورش در زندانی در شهر «سیوداد خوارس» در ایالت «چی‌واوا» در مناطق مرزی با آمریکا، ۱۱ نفر کشته و ۲۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

این مقام دولت مکزیک در جمع خبرنگاران افزود: روز جمعه یک درگیری دسته‌جمعی در این زندان رخ داد که منجر به زخمی‌شدن ۲۰ زندانی شد که چهار نفر از آنها با گلوله اسلحه زخمی و بقیه در نتیجه کتک‌کاری ضربه خوردند و بیهوش شدند. دو نفر از افرادی که گلوله خورده بودند، درجا جان خود را از دست دادند.

وی در ادامه افزود: درگیری بین زندانی‌ها به داخل شهر کشیده شد و زندانی‌ها شروع به حمله به مردم عادی کردند که در نتیجه آن ۹ نفر از مردم هم کشته شدند که ۴ نفر از آنها کارمندان «مگا رادیو» بودند.

معاون وزیر امنیت عمومی مکزیک با بیان اینکه هم‌اکنون کنترل این زندان در دست نیروهای امنیتی و انتظامی است گفت: ۶ نفر از افراد باند تبهکار دخیل در این درگیری شامگاه جمعه بازداشت شدند.

کد خبر 5561651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha