۲۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۳۴

به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد استقلال پاکستان؛

پوتین: همکاری روسیه و پاکستان در جهت مبارزه با تروریسم ادامه دارد

پوتین: همکاری روسیه و پاکستان در جهت مبارزه با تروریسم ادامه دارد

رئیس جمهور روسیه ضمن تبریک سالگرد استقلال پاکستان روابط دو کشور را در چارچوب های مختلف از جمله مبارزه با تروریسم رو به رشد ارزیابی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، رئیس جمهور روسیه بر تداوم همکاری‌های دو جانبه میان مسکو و اسلام آباد در زمینه‌های مختلف تاکید کرد.

کاخ ریاست جمهوری روسیه روز یکشنبه اعلام کرد «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه امروز در پیامی هفتاد و پنجمین سالگرد استقلال پاکستان را به «عارف علوی» رئیس جمهور پاکستان و «شهباز شریف» نخست وزیر این کشور تبریک گفت و بر اهمیت همکاری فعال دو کشور در مبارزه با تروریسم تاکید کرد.

رئیس جمهور روسیه در این پیام خطاب به مقامات پاکستان ابراز اطمینان کرد که همکاری میان مسکو و اسلام آباد در مسیر رشد و ترقی رو به جلو خواهد رفت.

پوتین در این پیام افزود: روابط میان کشورهای ما در سطح بالایی قرار دارد. روسیه و پاکستان به طور فعال در قالب‌های مختلف چندجانبه، از جمله در مبارزه با تروریسم با هم همکاری می‌کنند. رئیس جمهور روسیه ابراز امیدواری کرد که تلاش‌های مشترک دو کشور و روابط سازنده میان روسیه و پاکستان به نفع مردم دو کشور و نیز به سود تقویت امنیت و ثبات منطقه است.

پیشتر و در ماه ژوئن، «آندری فدوروف» سرکنسول روسیه در پاکستان اعلام کرد که مسکو، اسلام آباد را یک کشور دوست می بیند و این به آن معناست که مقامات دو طرف می‌توانند به توافقی دوجانبه و مفید در مورد عرضه نفت دست یابند.

کد خبر 5562995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha