وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن:

تجاوزات رژیم صهیونیستی منطقه را به سمت بی ثباتی سوق خواهد داد

تجاوزات رژیم صهیونیستی منطقه را به سمت بی ثباتی سوق خواهد داد

هشام شرف وزیر امور خارجه دولت نجات ملی یمن در صنعا تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه و نقض حریم هوایی لبنان را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، وزیر امور خارجه دولت نجات ملی یمن در صنعا حملات هوایی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق و طرطوس سوریه و نقض حریم هوایی لبنان را محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، هشام شرف تاکید کرد: صنعا و شورای عالی سیاسی و دولت نجات ملی علیرغم شرایط استثنایی یمن به دلیل تجاوز آمریکایی-سعودی-اماراتی و محاصره هشت ساله، حمایت مستحکم از محور کشورهای مقاومت در مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی را فراموش نمی‌کند.

وی افزود: دشمن صهیونیستی در برهه اخیر به تکبر و اقدامات قلدرمآبانه خود چه داخل اراضی اشغالی یا تجاوز به خاک سوریه و لبنان شدت بخشیده و با حمله به کشورهای دارای حاکمیت یا ارتکاب جنایات علیه ملت فلسطین، در مقابل جامعه بین الملل دست به تجاوز آشکار می‌زند.

هشام شرف همچنین تصریح کرد که این اقدامات رژیم صهیونیستی در سایه سکوت و همدستی جامعه بین الملل که به دشمن صهیونیستی برای تداوم نقض قوانین و مقررات بین المللی چراغ سبز نشان می‌دهد، صورت می‌گیرد.

وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن در عین حال مجدداً هشدار داد که تداوم جنایات دشمن صهیونیستی در اراضی اشغالی و علیه کشورهای مجاور، منطقه را به سمت بی ثباتی و چه بسا جنگ تمام عیار که به نفع ملت‌های منطقه و حامیان دشمن صهیونیستی نیست، سوق خواهد داد.

قابل ذکر است که رژیم صهیونیستی یکشنبه شب (به وقت دمشق) چند نقطه در استان طرطوس در غرب سوریه را هدف حملات موشکی قرار داد. در این حمله که از طریق حریم هوایی لبنان صورت گرفت، سه نظامی سوری کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.

کد خبر 5564257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha