۲۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۰۵

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک خبر داد؛

تخصیص تنها ۷ دهم درصد از خوابگاه‌های دانشجویی به دانشجویان متأهل

تخصیص تنها ۷ دهم درصد از خوابگاه‌های دانشجویی به دانشجویان متأهل

قزوین - نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک عنوان کرد: در طول دهه گذشته ظلم مضاعفی به دانشجویان متأهل شده و تنها ۷ دهم درصد از خوابگاه‌های دانشجویی کشور به دانشجویان متأهل تخصیص پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه محمدبیگی صبح شنبه در دیدار با رئیس و معاونین دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) با بیان اینکه باید رصد حوزه دانش در منطقه را جدی بگیریم، اظهار کرد: ارتباط ما در مجلس و دولت سیزدهم با کشورهای همسایه و حتی خاور دور بسیار گسترده شده و می‌توان با احصاء نیازهای علمی و دانشی این کشورها رشته‌های خوبی را در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) ایجاد کرد.

وی افزود: در حوزه آموزش ایجاد رشته‌های میان رشته‌ای، مهارت محور و رشته‌های مورد نیاز مردم در جامعه می‌تواند به شکوفایی دانشگاه کمک کند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دانشگاه‌ها مبدا تحولات گام دوم انقلاب هستند و طبیعتاً باید انتظار داشته باشیم که دانشگاه‌ها در گام دوم کارهای خود در زمینه‌های مختلف علمی آموزشی و دیگر حوزه گسترده کنند.

وی تصریح کرد: نزدیک به هشت سال است که کار پروژه عظیم چشمه نور زمین مانده و این انتظار دارد وجود دارد که در دولت سیزدهم تغییرات جدی در فعال سازی این پروژه صورت بگیرد.

محمدبیگی تاکید کرد: بخش عمده‌ای از مفاد قانون حمایت از جوانی جمعیت از دانشگاه عبور می‌کند و بسیاری از مواد آن مربوط به حوزه دانشگاه است.

وی عنوان کرد: در طول دهه گذشته ظلم مضاعفی به دانشجویان متأهل شده و تنها ۷ دهم درصد از خوابگاه‌های دانشجویی به دانشجویان متأهل تخصیص پیدا کرده است.

این مسئول اضافه کرد: سرعت تشدید قرارگاه حمایت از جوانی جمعیت در وزارت علوم باید افزایش یابد تا شاهد اتفاقات خوبی در حوزه دانشجویی باشیم.

کد خبر 5567507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha