۲۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۴۲

فرماندار نهاوند اعلام کرد؛

بهره برداری از ۶۱ پروژه طی هفته دولت در شهرستان نهاوند

بهره برداری از ۶۱ پروژه طی هفته دولت در شهرستان نهاوند

همدان- فرماندار نهاوند گفت: تعداد ۶۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۴۷ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان در هفته دولت در نهاوند به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام احمدوند شنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دولت در شهرستان نهاوند، اظهار کرد: یک سال از روی کار آمدن دولت آیت الله رئیسی می‌گذرد در طول این یکسال کارهای بسیار خوبی انجام شده و نشان داده می‌شود که این دولت، یک دولت انقلابی است.

وی گفت: برخی از کارهایی که انجام نشده است نیاز به زیرساخت دارد اگر زیرساخت‌های آنها فراهم شود آن کارها نیز به نفع مردم انجام خواهد گرفت.

فرماندار نهاوند بیان کرد: هر ساله در ایام هفته دولت پروژه‌هایی در استان و شهرستان پروژه‌هایی کلنگ زنی و افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید و امسال نیز در شهرستان نهاوند و در این هفته ۶۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۴۷ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان در قالب افتتاح و ۵۳ پروژه کلنگ زنی و تعداد هشت پروژه عمرانی انجام خواهد شد.

احمدوند تصریح کرد: اتفاقات بسیار خوبی در موارد مختلف در شهرستان رخ داده در این هفته به سمع و نظر مردم خواهد رسید، همچنین در این هفته مشکلات شهرستان هم بررسی و به آنها رسیدگی خواهد شد.

کد خبر 5567900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha