کمیته های مقاومت فلسطین:

تنها راه دفاع از مسجد الاقصی ریشه کن کردن غده سرطانی صهیونیسم است

تنها راه دفاع از مسجد الاقصی ریشه کن کردن غده سرطانی صهیونیسم است

کمیته های مقاومت فلسطین در پنجاه و سومین سالگرد به آتش کشیده شدن مسجد الاقصی تأکید کردند: تنها راه دفاع از مسجد الاقصی، ریشه کن کردن غده سرطانی رژیم صهیونیستی از کل منطقه است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری العهد، کمیته‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای در پنجاه و سومین سالگرد به آتش کشیده شدن مسجدالاقصی به دست صهیونیست‌ها تأکید کردند: خطر و توطئه‌های صهیونیست‌ها همچنان مسجدالاقصی را تهدید می‌کند و هیچ راهی برای حفاظت و دفاع از آن جز با اتحاد همه سلاح‌ها و تلاش برای ریشه کن کردن غده سرطانی رژیم صهیونیستی از سراسر منطقه وجود ندارد.

در بیانیه کمیته‌های مقاومت فلسطین که توسط «ابومجاهد» مدیر دفتر اطلاع رسانی این کمیته‌ها قرائت شد، آمده است: سالگرد آتش سوزی مسجدالاقصی ناقوس خطر را در قبال توطئه‌ها و دسیسه‌های مستمر صهیونیست‌ها برای تخریب مسجد الاقصی و محو و تغییر هویت عربی و اسلامی بیت المقدس به صدا در می‌آورد.

ابومجاهد همچنین خواستار متحد شدن تلاش‌های امت برای نجات قدس و مسجد الاقصی از توطئه‌های دشمن و علیه خیانت عادی سازی روابط و سرسپردگی در مقابل طرح صهیونیسم شد.

سخنگوی کمیته‌های مقاومت در پایان بیانیه خود از همه ملت فلسطین در کرانه باختری، قدس و داخل اراضی اشغالی خواست تا برای پاسداری از مسجد الاقصی در آن حضور گسترده داشته باشند و راه‌ها را به روی توطئه‌های دشمن برای تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی و منزوی ساختن و تخلیه آن ببندند.

کد خبر 5569040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • اسدی GB ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
      0 0
      چه بگوییم..متاسفانه آنقدر دروغ اضافه شده که نمیدانیم کدام را باور کنیم..جایی که مهاجمان عرب در زمان خلفا در زمین جایی که سلیمان پسر داوود که یهودی بوده و خانه خدای یهود را ساخته دقیقا روی آن مسجد می‌سازند دقیقا در مکه هاجر یهودی خانه میسازد و حالا شده قبله اعراب چطور..عرب هرجا رفت غصب کرد ظلم کرد