۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۰۰

شهردار پرند خبر داد؛

برخورد قاطع شهرداری با تخلف بازارچه فاز ۳ در پرند

برخورد قاطع شهرداری با تخلف بازارچه فاز ۳ در پرند

رباط کریم- شهردار پرند از برخورد قاطع شهرداری با تخلف بازارچه فاز سه این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا الهیاری عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران از برخورد با تخلفات شهری در پرند خبر داد و در خصوص برخورد قاطع با متخلفان و اجرای قانون اظها ر داشت: به دنبال تخلف بازارچه فاز ۳ واقع در خیابان علامه جعفری و عدم توجه پیمانکار به اخطارها، اقدامات لازم در برخورد با تخلفات این بازارچه مطابق قانون صورت گرفته است.

شهردار شهر پرند در ادامه گفت: بازارچه فاز سه بر خلاف قوانین نسبت به احداث و افزودن سازه تجاری غیر مجاز در مجاور سازه فعلی اقدام کرده بود که توسط عوامل کنترل و نظارت ساختمانیِ شهرداری، سازه غیر مجاز (بنای اضافه) تخریب شد.

وی در ادامه عنوان داشت: ششهرداری پرند نهایت همکاری با مراکز خدماتی جهت رفاه شهروندان گرامی را دارد اما در عین حال اجازه سو استفاده و تخطی از قوانین را نخواهد داد.

کد خبر 5570078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      0 0
      شهر پرند فاقد زیرساخت ها و امکانات لازم هست شهر بهداشتی فرهنگی اجتماعی مشکلات جدی و زیادی دارد شهر از نظر گران فروشی و گرانی و عدم رعایت بهداشت محیط در نانواها مشکل و معضل دارد.شهر پرند سگ ولگرد زیاد دارد و سبب بیماری و آلودگی و انواع و اقسام بیماری های عفونی و پوستی و هم چنین رعب و وحشت می شود.
      • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
        0 0
        سلام درسته مشکلات هست ولی گنده نمایی نکنید