۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۵۰

مدیرکل بازرسی استانداری گلستان:

۱۱ هزار گلستانی در سفر رئیس جمهور خواستار دریافت تسهیلات بودند

۱۱ هزار گلستانی در سفر رئیس جمهور خواستار دریافت تسهیلات بودند

گرگان- مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان گفت: ۱۱ هزار گلستانی در سفر رئیس جمهور متقاضی وام بودند که ۷۵ میلیارد تومان به چهار هزار نفر از متقاضیان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، هانی محمدی عصر دوشنبه در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهارکرد: از همه مدیران کل یک برنامه عملیاتی خواسته شد که ارزیابی آنها طبق دستور استاندار در دو بازه زمانی ۶ ماهه در طول سال انجام می‌شود.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان افزود: این ارزیابی براساس همان برنامه عملیاتی و سیاست‌های ابلاغی استاندار انجام می‌شود.

وی بیان کرد: ارزیابی ۶ ماهه اول امسال مدیران کل در قالب ۱۰ شاخص تعیین‌شده از نیمه اول شهریورماه آغاز می‌شود.

محمدی ادامه داد: برای فرمانداران و مدیران ستادی هم تکالیفی پیش بینی شده که شاخص‌های موردنظر به همه فرمانداری‌ها ابلاغ شده که ارزیابی ۶ ماهه اول از نیمه شهریورماه آغاز خواهد شد.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان گفت: این دفتر مرجع حل اختلاف بین دستگاه‌های اجرایی است. همچنین در زمینه امور حقوقی نیز متولی پاسخگویی به دستگاه قضایی در صورت شکایت از استانداری، خواهد بود.

وی اضافه کرد: دفتر بازرسی استانداری در زمینه پیشگیری از فساد هم از جمله در حوزه‌های آرد و نان، پیگیری موضوع خاموشی معابر و محورها و آببندان‌های غیرمجاز ورود جدی داشته است.

محمدی افزود: در ۶ ماهه اول فعالیت استاندار، ۳۸ کارگروه برگزار شد که قرار شد مصوبات این کارگروه‌ها در سایت استانداری بارگذاری شود.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان ادامه داد: در سفر رئیس جمهور به استان در قالب سامد و میزهای خدمت حضوری ۴۵ هزار نامه با موضوعات کمک مالی، تقاضای وام، وام‌های خوداشتغالی و تقاضای اشتغال بوده است.

وی بیان کرد: پنج هزار نفر شرایط لازم برای دریافت کمک‌های مالی بلاعوض را داشتند که در مرحله اول پنج میلیارد تومان به حساب آنها واریز شد.

محمدی ادامه داد: ۱۱ هزار نفر متقاضی وام قرض‌الحسنه بودند که ۷۵ میلیارد تومان به چهار هزار نفر از متقاضیان پرداخت شده است.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان اظهارکرد: سه هزار و ۵۹۵ نفر هم برای دریافت وام‌های خوداشتغالی به صندوق کارآفرینی ارجاع شده است که تاکنون ۹ میلیارد تومان پرداخت شد.

وی گفت: از آذرماه پارسال تاکنون ۷۹ مدیرکل حضور پیدا کردند و ۵۰ هزار و ۳۹۳ نفر تماس گرفتند که از این تعداد ۸۱۹ نفر خدمت گرفتند.

کد خبر 5570165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha