۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ۲۱:۴۸

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی:

۲۴۵ میلیارد تومان اعتبار به ۸ شهرستان در آذربایجان غربی پرداخت شد

۲۴۵ میلیارد تومان اعتبار به ۸ شهرستان در آذربایجان غربی پرداخت شد

ارومیه - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آدربایجان غربی، گفت: تاکنون ۲۴۵ میلیارد تومان اعتبار به دستگاه‌های اجرایی در قالب مصوبات این سفرها پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین سپهری در این زمینه این سفرها را نمونه بارز مدیریت جهادی در دولت مردمی و انقلابی دانست و افزود: استاندار آذربایجان غربی تاکنون به ۱۳ شهرستان سلماس، بوکان، تکاب، سردشت، شاهین دژ، باروق و چهاربرج، میاندوآب، چالدران، ماکو، اشنویه، ارومیه و خوی سفر کرده است.

وی اضافه کرد: تعهدات اعتباری سفر به شهرستان‌های چالدران، بوکان، تکاب، سلماس، سردشت، باروق، میاندوآب و چهاربرج ۲۵۵ میلیارد تومان بوده که ۲۴۵ میلیارد تومان آن تاکنون تخصیص داده و در اختیار دستگاه‌های اجرایی مورد نظر قرار گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی ادامه داد: از میزان اعتبار تخصیص یافته، بیشترین اعتبار مربوط به پروژه‌های راهداری، ورزشی، آب و فاضلاب و بهداشت و درمان بوده است.

سپهری اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ نیز علاوه بر پرداخت باقی مانده تعهدات سفر به این هشت شهرستان، تعهدات استانی پنج شهرستانی که امسال سفر به آنها انجام شده نیز در مرحله جمع بندی مصوبات و پرداخت اعتبارات است.

سفرهای شهرستانی با هدف توسعه مناطق مختلف و ایجاد توازن منطقه‌ای، از ابتکارات استاندار آذربایجان غربی است که از آذر سال گذشته با سفر به چالدران آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

کد خبر 5570246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha