۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۲۶

یوسفی در صحن مجلس:

مرکز وکلای قوه قضائیه قانون مجلس را دور زده است

مرکز وکلای قوه قضائیه قانون مجلس را دور زده است

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: حق حدود ۹۰ هزار نفر جوان در آزمون وکالت رعایت نشده و قانون صریح مجلس از سوی مرکز وکلای قوه قضائیه دور زده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی یوسفی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه اول شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی درباره آزمون وکالت، گفت: حق حدود ۹۰ هزار جوانی که با امید در این شرایط بد اقتصادی و مشکلات اشتغال، تحصیلات دانشگاهی انجام داده و در این آزمون شرکت کرده‌اند، رعایت نشده است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مرکز وکلای قوه قضائیه، قانون به حق و مشخص مجلس را که یکی از قوانین خوب در بحث تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار است، دور زده است.

وی تصریح کرد: اگر شعار می‌دهیم که قانون باید رعایت شود بهترین کار این است که خودمان اجرا کننده باشیم، نه اینکه حدود ۹۰ هزار جوان در آزمون شرکت کنند و فقط ۲۵۰۰ نفر قبول شوند. این در حالی است که سال قبل حدود ۷ هزار نفر قبول شدند و این موضوع تعارض منافع است.

کد خبر 5570502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بهنام IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
      0 0
      باید ۱۰۵۱۲ نفر از ۸۰ هزار نفر شرکت کننده، پذیرش میشدند، کانون وکلای مرکز اومده حتی از سالهای قبل هم کمتر پذیرش کرده، اونم ۲۸۰۰ نفر!! چه تابلو! لااقل به اندازه سال قبل که ۷۰۰۰ نفر گرفتید برمیداشتید! قانون تسهیل اومده، اونوقت پذیرش کمتر شده؟!!!