۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۳۶

جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان:

پاسداری از کیان انقلاب مأموریت تخصصی سپاه است

 پاسداری از کیان انقلاب مأموریت تخصصی سپاه است

اردستان-جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: مأموریت تخصصی سپاه، پاسداری از انقلاب است و اگر در دامان حاشیه پردازی و جناح بازی قرار گیرد از اجرای درست این مأموریت دور می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار مرتضی عمومهدی ظهر سه‌شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه اردستان، اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی سپاه را پاسدار انقلاب می‌دانست و خود حاج قاسم نیز این معنا را در عمل تداعی کرد.

وی با بیان اینکه به فرموده رهبر انقلاب شهید سلیمانی خود یک مکتب است، افزود: شهید سلیمانی برای اینکه تبدیل به یک مکتب و پاسدار انقلاب شود سه ارتباط اعم از رابطه با خدا، با ولایت و رابطه با مردم را در خود ایجاد کرده بود، این شهید بزرگوار بهترین و متعبد ترین عبد روزگار ما بود.

جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: زیباترین رفتار بندگی در جز به جز رفتار شهید سلیمانی نقش بسته است، کارهای بزرگ و کوچک اما با کیفیت و با اخلاص انجام می‌داد، رابطه با ولایت را در خود ایجاد کرده و خود را سرباز ولایت می‌دانست.

سرهنگ عمومهدی ادامه داد: حاج قاسم خود را مخاطب فرمایشات رهبر انقلاب قرار می‌داد و به سخنان ایشان گوش داده و عمل می‌کرد همچنین از جان مایه می‌گذاشت تا فرمایشات رهبری بر زمین نماند.

وی بیان کرد: حاج قاسم خود با مردم را نوکری مردم تعریف کرده و ادعایی در مقابل مردم نداشت همچنین خود را فدایی ملت می‌دانست و در آخر نیز به دست شقی‌ترین افراد روزگار به شهادت رسید.

جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان تاکید کرد: باید رفتار و کردار حاج قاسم را بشناسیم و سعی کنیم که اعمال خود را به رفتارهای شهید سلیمانی نزدیک کنیم تا نظام و انقلاب بیمه شود.

سرهنگ عمومهدی با اشاره به تشییع پیکر شهید سلیمانی در تهران، خاطرنشان کرد: در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی همه نوع از افراد و اقشار مختلف جامعه با عکس‌هایی از حاج قاسم که در دست داشتند حضور پیدا کرده بودند.

وی یادآور شد: حاج قاسم دل و قلب مردم را به ولایت گره زده بود و مردم را آماده ولایت پذیری کرد و این باید شهید شاخصی به عنوان الگو برای ما باشد که حضرت آقا نیز به عنوان مکتب از ایشان یاد می‌کند.

جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان تاکید کرد: مأموریت تخصصی سپاه پاسداری از انقلاب است و اگر در دامان حاشیه پردازی و جناح بازی قرار گیرد از مأموریت خود دور می‌شود و رسالت خود را فراموش می‌کند بنابراین سپاه باید با تمام وجود خود را مأمور به انجام تکلیفش بداند.

گفتنی است در این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار مهدی ابراهیمی تجلیل و سرهنگ پاسدار روح الله صنعت‌کار به عنوان فرمانده جدید سپاه اردستان معرفی شد.

کد خبر 5570829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha