روزنامه صهیونیستی هاآرتص گزارش داد:

تل آویو اسناد جنایات جنگی علیه فلسطینان را پنهان کرده است

 تل آویو اسناد جنایات جنگی علیه فلسطینان را پنهان کرده است

روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی فاش کرد که وزارت جنگ تل آویو اسناد مربوط به قتل غیرنظامیان فلسطینی و تخریب شهرها و روستاهای فلسطین را که جنایت جنگی به حساب می آید، مخفی کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی فاش کرد که وزارت جنگ تل آویو اسناد مربوط به قتل غیرنظامیان فلسطینی و تخریب شهرها و روستاهای فلسطین را که جنایت جنگی به حساب می آید، مخفی کرده است.

در این گزارش آمده است، «هاجر شیزاف» خبرنگار این روزنامه حدود ۳ سال پیش فاش کرده که مسئولان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی از حدود سال ۲۰۰۰ به بعد اسناد و مدارکی تاریخی را از سرتاسر اراضی اشغالی جمع‌آوری و مخفی کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، مسئولان و کارکنان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اسنادی مرتبط با برنامه هسته‌ای این رژیم، روابط خارجی تل آویو و صدها سند و مدرک درباره اشغال فلسطین موسوم به نکبت را مخفی کرده‌اند.

به گفته خبرنگار مذکور، اسناد شامل شهادت و اظهارات ژنرال‌های ارتش درباره قتل و کشتار غیرنظامیان، تخریب روستاهای فلسطینی و اسناد کوچاندن بادیه‌نشینان بوده است.

هاآرتص در ادامه نوشت: برخی افراد مسئول بخش امنیت سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی که ماموریت‌هایی مخفیانه و محرمانه دارند و حتی بودجه‌ای ویژه و سری نیز به آن‌ها اختصاص داده شده، مامور این کار شده‌اند و آنها در حقیقت بدون هرگونه صلاحیت قانونی دست به این کار زدند و گاهی اوقات اسنادی را نیز معدوم کردند که توسط بخش سانسور نظامی رژیم صهیونیستی اجازه انتشار یافته بود.

هاآرتص در ادامه تاکید کرده است که وزارت جنگ تل آویو درخواست برای انتشار اسناد مخفی شده را نپذیرفته است.

کد خبر 5571020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha