۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۱۲

فرماندار آبیک:

مدیر حاشیه ساز در دولت مردمی جایی ندارد

مدیر حاشیه ساز در دولت مردمی جایی ندارد

قزوین- فرماندار آبیک گفت: هدف همه مدیران باید خدمت به مردم باشد و مدیری که به دنبال سیاسی بازی و حاشیه سازی است در دولت جایی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا فتوحی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با امام جمعه آبیک که همزمان با آغاز هفته دولت انجام شد اظهار کرد: خط قرمز ما و اهداف و فعالیت‌ها و نیز خواسته دولت مردمی کار برای مردم و رفع مشکلات و کمبودهای انها است و مدیری که در این زمینه قدم بر ندارد و یا درگیر سیاسی کاری و حواشی باشد در دولت جایگاهی ندارد.

وی تاکید کرد: با هر مدیری که به دنبال حاشیه سازی و سیاسی کاری باشد و به دنبال رفع مشکلات و کمبودهای مردم آبیک نباشد برخورد خواهیم کرد.

فرماندار آبیک در این دیدار با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی ۶۰ پروژه طی هفته دولت در شهرستان آبیک با حضور مسئولان استانی و کشوری تصریح کرد: یکی از بزرگترین دغدغه مسئولان استانی و شهرستان بحث آب شرب مردم آبیک بود که با دستور مستقیم ریاست محترم جمهور اعتبار آن در دولت سیزدهم تأمین و با پیگیری مجدانه در آستانه هفته دولت و با حضور وزیر محترم نیرو به بهره برداری رسید و مردم امروز از آب گوارا بهره مند هستند.

این مسئول بیان کرد: با ورود میدانی و پیگیری امور واحدهای صنعتی مشکل‌دار در سال جاری شاهد افتتاح چندین واحد صنعتی بزرگ در شهرستان خواهید بود که پیش تر به علت کوتاهی برخی دستگاه‌ها چندین سال بود که این سرمایه‌های عظیم از جرخه تولید خارج شده بود.

کد خبر 5571836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha