۲ شهریور ۱۴۰۱، ۲۲:۵۹

دیدار سخنگوی قوه قضائیه با زنی که خودکشی وی در زندان مطرح شده بود

دیدار سخنگوی قوه قضائیه با زنی که خودکشی وی در زندان مطرح شده بود

ارومیه - سخنگوی قوه قضائیه در بازدید از زندان ارومیه با زنی که شایعه خودکشی اش در زندان در شبکه های خبری معاندمنتشر شده بود دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دادگستری آذربایجان غربی، شایعه خودکشی زندانی زن در زندان ارومیه دروغ از آب درآمد، چندی پیش، شبکه‌های خبری معاند به انتشار این شایعه دامن زده بودند.

سخنگوی قوه قضائیه در بازدید از زندان ارومیه با این زندانی دیدار و از نزدیک در جریان سلامت وی قرار گرفت.

مسعود ستایشی ادعاها در خصوص خودکشی این زندانی در حالی مطرح شد که خبر مورد اشاره نه تنها کذب بود، بلکه بر اساس تازه‌ترین مستندات، با تبدیل قرار بازداشت زندانی به سپردن وثیقه، مقدمات آزادی او نیز فراهم شده است.

سخنگوی قوه قضائیه در آخرین برنامه سفر کاری یک روزه خود به استان آذربایجان غربی به همراه عتباتی رئیس کل دادگستری استان و مجیدی دادستان مرکز استان از قسمت‌های مختلف زندان ارومیه از جمله بند نسوان بازدید کرد.

ستایشی در این بازدید ضمن بررسی وضعیت قضائی زندان و نحوه خدمات رسانی به زندانیان و امکانات موجود از کمبودها و مشکلات نیز اطلاع حاصل کرد تا در خصوص رفع آنها پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

وی در ادامه بازدید در بند نسوان زندان ارومیه حاضر و با تعدادی از مددجویان گفت‌وگو و به درخواست‌های آنان رسیدگی کرد.

ستایشی همچنین در جریان این بازدید از کارگاه‌های اشتغال بانوان هم دیدن و به اجرای سیاست کلی قوه قضائیه در گسترش اشتغالزایی برای زندانیان تاکید ویژه کرد.

کد خبر 5572319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha