۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۱۲

نماینده مردم آوج و بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی:

همکاری با کشورهای حوزه اوراسیا به تقویت اقتصاد کشور منجر می شود

همکاری با کشورهای حوزه اوراسیا به تقویت اقتصاد کشور منجر می شود

قزوین- نماینده مردم آوج و بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای عضو پیمان شانگهای و کشورهای اوراسیا به همکاری با ایران علاقه دارند و همین امر می‌تواند به تقویت اقتصاد کشور منجر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله عباسپور در نشست کارکنان و فعالان حوزه کشاورزی با وزیر جهاد کشاورزی که ظهر پنجشنبه در تالار شهدای جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد اظهار کرد: امروز ارتباطات خوبی با کشورهای مختلف داریم و با استفاده از این ارتباطات می‌توانیم محصولات کشاورزی خود را به نقاط مختلف جهان صادر کنیم چرا که علاقه‌مندی همکاری نیز در بسیاری از کشورها وجود دارد.

نماینده مردم اوج و بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز شاهد این مسئله هستیم که کشورهای عضو پیمان شانگهای و کشورهای اوراسیا به همکاری با ایران علاقه دارند و همین امر غرب را دچار هراس کرده و ما باید از این فرصت برای تقویت اقتصاد کشور از جمله در بخش کشاورزی استفاده کنیم.

عباسپور با اشاره به دستاوردهای حوزه کشاورزی بیان کرد: امسال اتفاق بزرگی در حوزه خرید گندم رقم خورد و با وجود خشکسالی شاهد رشد خرید گندم به میزان هفت میلیون تن بودیم که در همین رابطه نمایندگان از وزیر جهاد کشاورزی و دولت قدردانی کردند.

این مسؤول گفت: باید به فرآوری محصولات کشاورزی و تکمیل زنجیره‌های تولید و ارزش افزوده و نیز پوشش بیمه محصولات بیش از پیش توجه کنیم.

وی با تاکید به این موضوع که احیای دشت قزوین از ضرورت‌های استان است اذعان کرد: این موضوع مطالبه جدی ما از وزارتخانه جهاد است و در جریان سفر رئیس جمهور نیز اعتبارات خوبی به این منظور اختصاص یافت که باید تخصیص آن تسریع شود.

کد خبر 5572638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha