۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۵:۲۷

نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس:

محور گردشگری سمنان تا شهمیرزاد طراحی می‌شود

محور گردشگری سمنان تا شهمیرزاد طراحی می‌شود

سمنان- نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه محور گردشگری سمنان تا شهمیرزاد طراحی می‌شود، گفت: ایجاد پیاده راه گردشگری، قطار شهری و دریاچه در این طرح پیشنهاد شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس گلرو ظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری سمنان که در دومین روز از هفته دولت با حضور وزیر بهداشت در سالن شهید مطهری سمنان برگزار شد، از طراحی محور گردشگری سمنان تا شهمیرزاد خبر داد و ابراز کرد: این طرح می‌تواند در توسعه اقتصادی منطقه نقش ایفا کند.

وی با بیان اینکه تردد سالانه میلیون‌ها زائر ظرفیتی بی‌بدیل برای توسعه منطقه است، افزود: گردشگری یکی از ارکان مهم توسعه اقتصادی محسوب می‌شود.

نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه این طرح پس از تعیین مشاور و بررسی هزینه‌های آن، برای تأمین بودجه صورت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت همچنین ایجاد پیاده راه گردشگری، قطار شهری و دریاچه در آن پیشنهاد شده است.

گلرو در دیگر بخش سخنان خود به وضعیت بهداشت و درمان و همچنین افتتاح بیمارستان سوانح سوختگی اشاره کرد و گفت: زیرساخت‌ها در بخش تخصصی سرطان سمنان مهیاست اما در بحث رادیوتراپی مشکل دارد.

وی همچنین به شرایط ایران در منطقه و دنیا نیز اشاره کرد و گفت: روند مذاکرات در عین حفظ توانمندی و زیرساخت‌های هسته‌ای، به خوبی در حال پیشرفت است که در واقع هنر دولت بود که اقتصاد کشور را به مذاکرات بی منتها گره نزد.

عضو خانه ملت در ادامه و با بیان اینکه سرخه، به دلیل جدیدالتاسیس بودن نیازمند توجه ویژه در حوزه بهداشت و درمان است تا طی برنامه‌ریزی آینده محور پیشرفت داشته باشد، بیان کرد: بیمارستان مهدی‌شهر نیز پس از سال‌ها در دولت دکتر رئیسی به بهره برداری رسید که از نظر امکانات با کمبودهایی مواجه شده که مطالبه به حق مردم در این خصوص نیازمند توجه ویژه است.

کد خبر 5572750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha