منابع امنیتی خبر دادند؛

بازداشت یک تروریست خطرناک داعشی در شمال الرمادی

بازداشت یک تروریست خطرناک داعشی در شمال الرمادی

منابع عراقی از بازداشت یک تروریست خطرناک داعشی در یک کمین امنیتی در شمال الرمادی خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه المعلومه، فرماندهی عملیات حشد شعبی در استان الانبار با صدور بیانیه ای از بازداشت یک عضو برجسته گروه تروریستی داعش در شمال شهر الرمادی خبر داد.

بنابراین گزارش، نیروهای امنیتی با ایجاد یک کمین در منطقه الجرایشی در شمال شهر الرمادی، توانستند این تروریست داعشی را بازداشت کنند. وی در هنگام بازداشت از عملیات نیروهای حشد شعبی غافلگیر شده و نتوانست واکنشی از خود نشان دهد.

یک منبع امنیتی عراقی در این باره گفت: فرد بازداشت شده یکی از مهمترین سرکردگان گروه تروریستی داعش محسوب می شود که علیه وی شکایت نامه های متعددی وجود دارد و احکام متعددی نیز در زمینه بازداشتش صادر شده است.

این منبع امنیتی افزود: براساس ماده قانون مبارزه با تروریسم در عراق، وی در زمان سیطره داعش بر مساحت گسترده ای از استان الانبار، جنایات متعدد تروریستی را اجرایی کرده است.

وی تاکید کرد که نیروهای حشد شعبی عراق با استفاده از اطلاعات موثق امنیتی توانستند این تروریست خطرناک داعشی را مورد پیگرد قرار داده و با رصد نمودن تحرکاتش وی را بازداشت کنند.

گفتنی است نیروهای امنیتی عراق و حشد شعبی در ماه های اخیر در عملیات های امنیتی مختلفی توانسته اند شمار زیادی از سرکردگان و عناصر گروه تروریستی داعش را بازداشت کنند.

کد خبر 5573989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha