۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۵۶

معاون پارلمانی رئیس جمهور:

کارکنان دولت در قم الگوی کشور باشند

کارکنان دولت در قم الگوی کشور باشند

قم- معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: داشتن روحیه خدمت به مردم بسیار مهم است و در این میان کارکنان و مسئولین استان قم می‌بایست الگو برای کشور باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی ظهر روز شنبه در مراسم تقدیر از کارکنان نمونه ادارت و دستگاه‌های اجرایی استان قم اظهار داشت: داشتن روحیه خدمت به مردم بسیار مهم است و کارکنان دولت می‌بایست این روحیه را در خود افزایش دهند و در این میان کارکنان و مسئولین استان قم می‌بایست الگو برای کشور باشند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ابراز داشت: باید برای تحقق وعده‌های دولت تلاش شبانه روزی داشت و در این زمینه همه دستگاه‌ها و نهادها می‌بایست پای کار باشند.

حسینی بیان داشت: شهدای گرانقدر نیز در مسیر خدمت به مردم از جان خود گذشتند و ارزش و مقام خدمت به مردم آنقدر بالا است که در روایات داریم که انسان برای این کار می‌تواند اعتکاف را ترک کند و یا طواف دور خانه خدا را نیمه کاره بگذارد.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته توسط دولت سیزدهم بیان داشت: شخص رئیس جمهور در طی یک سال گذشته تلاش چشمگیری داشته است که این روحیه می‌بایست در بین تمام کارکنان دولت برقرار باشد که در این صورت اتفاقات خوبی را شاهد خواهیم بود.

تمام مصوبات سفر رئیس جمهور به قم تعیین تکلیف شده است

استاندار قم نیز در این مراسم اظهار داشت: تمام مصوبات سفر رئیس جمهور به قم تعیین تکلیف شده است و تلاش می‌شود تا همه این مصوبات به مرحله اجرا برسد.

سید محمد تقی شاهچراغی بیان داشت: امروز در استان قم شاهد فضای خدمت و تلاش صادقانه و جهادی هستیم و همه دستگاه‌های می‌بایست به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که تکریم ارباب رجوع به معنای واقعی رخ دهد.

وی با اشاره به اینکه دور دوم سفر رئیس جمهور به قم در حال برنامه ریزی است افزود: گاهی شاهد آن هستیم که به دلیل مشکل در فرآیندها مردم دچار سختی و مشکل هستند و مردم بین دستگاه‌های مختلف برای حل موانع در تردد هستند.

کد خبر 5574286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha