در ادامه اعتراضات فراگیر خود؛

اسرای فلسطینی هیئت‌های سازمانی در زندان‌ها را منحل می‌کنند

اسرای فلسطینی هیئت‌های سازمانی در زندان‌ها را منحل می‌کنند

اسرای فلسطینی در ادامه روند اعتراضات فراگیر خود علیه سیاست سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی، اقدامی جدید را در دستور کار قرار داده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، اسرای فلسطینی فردا یکشنبه در ادامه اقدامات اعتراضی خود علیه سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی، هیئت‌های سازمانی در تمامی زندان‌ها را منحل می‌کنند.

با اجرایی شدن این اقدام اسرای فلسطینی، سازمان زندان‌های صهیونیستی از این پس مجبور خواهد بود با هر یک از اسرا به طور جداگانه تعامل داشته باشد و هیچ هیئت مشخصی برای تعامل گروهی با اسرا در کار نخواهد بود.

اسرای فلسطینی از هفته گذشته اقدامات اعتراضی خود در زندان‌ها را در اعتراض به عدم پایبندی سازمان زندان‌ها به تعهدات خود در قبال اسرا از سرگرفتند. مهمترین این اقدامات، مخالفت با حضور در جلسات بازجویی امنیتی بود و قرار است پایان این اعتراضات با اعتصاب غذای سراسری باشد.

گفتنی است بیش از ۴۵۰۰ اسیر فلسطینی از یک هفته پیش اعتصابات سراسری خود را در اعتراض به سیاست های رژیم صهیونیستی آغاز کرده اند. باشگاه اسیر فلسطین با صدور بیانیه ای در این باره اعلام کرد که در نخستین اقدام اعتراضی، اسرای فلسطینی برای بازرسی امنیتی از سلول های زندان، خارج نخواهند شد.

همچنین اسرای فلسطینی تصمیم گرفته اند که همه وعده های غذایی ارائه شده از سوی رژیم صهیونیستی را باز پس داده و از مصرف آن خودداری کنند.

بنابر اعلام باشگاه اسیر فلسطین، این تصمیمات بخشی از اعتراضات و اعتصاب های گسترده اسرای فلسطینی در روزهای پیش رو خواهد بود. این تصمیمات نیز در واکنش به عدم اجرای توافقات انجام شده با سازمان زندان های رژیم صهیونیستی در ماه مارس گذشته، اتخاذ شده است و تا زمان عمل رژیم صهیونیستی به وعده هایش ادامه خواهد یافت.

کد خبر 5574304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha