۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۵:۲۴

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

مجور تاسیس ۳ دانشکده در دانشگاه حضرت معصومه(س) صادر شد

مجور تاسیس ۳ دانشکده در دانشگاه حضرت معصومه(س) صادر شد

قم- عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز تأسیس ۳ دانشکده در دانشگاه حضرت معصومه (س) توسط شورای گسترش آموزش عالی صادر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد امیرآبادی فراهانی ظهر شنبه در نشست رؤسای دانشگاه‌های استان قم با معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار داشت: در سال‌های اخیر برخی از پروژه‌ها در قم نیمه کار رها شدند و به حالت فرسایشی در آمدند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر رئیس جمهور به قم و اخذ تصمیماتی برای این پروژه‌ها بیان داشت: برای پروژه‌های مونوریل، فرودگاه، ریل‌های متروکه در سطح شهر و همچنین جابجایی دکل‌های فشار برق قوی تصمیمات خوبی در سفر رئیس جمهور به قم گرفته شده است و در مرحله اجرایی شدن است.

امیرآبادی فراهانی بیان داشت: امروز هماهنگی و همدلی خوبی بین مسئولان در قوای مختلف وجود دارد که این امر می‌تواند در راستای پیشبرد اهداف و پیشرفت کشور راهگشا باشد.

وی عنوان داشت: در استان قم نیز شاهد هماهنگی و همکاری خوبی بین مسئولان و دستگاه‌های مختلف اجرایی در جهت اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور به قم هستیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان قم در حوزه‌های عمرانی عقب افتادگی‌هایی دارد ابراز داشت: در راستای جبران این عقب ماندگی‌ها باید تلاش شبانه روزی کرد هر چند که نباید از موضوعات فرهنگی و علمی استان قم نیز غافل شد.

وی افزود: مجوز تأسیس دانشکده رسانه و هنر اسلامی صادر شده که در حوزه علمی می‌تواند برای استان قم مهم باشد.

امیرآبادی فراهانی همچنین بیان داشت: مجوز تأسیس سه دانشکده در دانشگاه حضرت معصومه (س) توسط شورای گسترش آموزش عالی صادر شد.

کد خبر 5574323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha