۸ شهریور ۱۴۰۱، ۹:۰۶

در گفتگو با مهر مطرح شد:

مدافعان آبی امیدوارکننده بودند/ اتفاقی که به استقلال ضربه می‌زند

مدافعان آبی امیدوارکننده بودند/ اتفاقی که به استقلال ضربه می‌زند

کارشناس فوتبال گفت: در دیدار استقلال برابر مس کرمان دروازه این تیم باز نشد و مدافعان استقلال نسبت به دو دیدار گذشته امیدوارکننده‌تر ظاهر شدند.

شاهین بیانی در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص پیروزی یک بر صفر استقلال برابر مس کرمان گفت: استقلال برابر مس همانند بازی با ملوان دو نیمه متفاوت را پشت سر گذاشت. نیمه اول خوب نبود و بازی زیبایی از این تیم ندیدیم اما در نیمه دوم و با تغییراتی که سرمربی تیم انجام داد استقلال توانست مس کرمان را شکست داده و خود را به رده دوم جدول برساند.

وی افزود: ساپینتو هنوز ترکیب اصلی خود را نشناخته و این اتفاق می‌تواند به ضرر استقلال تمام شود. بنابراین باید کادر فنی استقلال و خصوصاً سرمربی تیم شناخت بهتری از نفراتش پیدا کند تا بتواند با یک ترکیب ثابت به میدان برود.

وی افزود: دو بازی دیگر برگزار خواهد شد و لیگ به خاطر فیفا دی تعطیل خواهد شد و این بهترین فرصت برای سرمربی تیم است تا بتواند به آنچه که می‌خواهد دست پیدا کند.

بیانی در مورد دیدار روز سه شنبه استقلال برابر نفت مسجد سلیمان گفت: آبی‌ها بازی سختی برابر نفت مسجد سلیمان دارند. نفت نتوانسته نتایج قابل قبولی کسب کند و این برای استقلال می‌تواند خوب باشد. البته نفتی‌ها می‌دانند که یک دیدار حیاتی را مقابل استقلال خواهند داشت. بنابراین آنها هم برای برد به میدان خواهند آمد. بازیکنان نفت جوان و پرانرژی هستند و می‌خواهند با حمایت هوادارانشان از استقلال امتیاز بگیرند. استقلال هم تجربه بازی برابر تیم‌های جوان را دارد.

کد خبر 5575533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha