۸ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۱۴

مدیرکل ثبت احوال استان مرکزی خبر داد؛

صدور بیش از ۲۷ هزار جلد شناسنامه جدید در استان مرکزی

صدور بیش از ۲۷ هزار جلد شناسنامه جدید در استان مرکزی

اراک- مدیرکل ثبت احوال استان مرکزی گفت: ۲۷ هزار و ۷۶۳ جلد شناسنامه جدید از ابتدای امسال تاکنون در این استان صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قبادی با اشاره به صدور ۲۷ هزار و ۷۶۳ جلد شناسنامه جدید از ابتدای امسال در استان مرکزی افزود: در این مدت ۱۵ هزار و ۲۷۷ درخواست برای صدور کارت ملی هوشمند نیز ثبت شده است.

وی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون پنج هزار و ۶۸۵ مورد ولادت در استان مرکزی به وقوع پیوسته که ۲ هزار و ۹۰۳ مورد آن پسر و ۲ هزار و ۷۸۲ مورد دختر و چهار هزار و ۷۷۲ مورد از موالید این مدت در نقاط شهری و ۹۱۳ مورد در نقاط روستایی به ثبت رسیده است.

مدیرکل ثبت احوال استان مرکزی ادامه داد: در این مدت ۳ هزار و ۳۸۵ واقعه فوت نیز در استان به ثبت رسیده که ۲ هزار و ۳۴۵ مورد شهری و یک هزار و ۱۴۰ مورد روستایی بوده و از مجموع فوت شدگان، یک هزار و ۹۵۶ نفر مرد و یک هزار و ۴۲۹ نفر زن است.

قبادی اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون سه هزار و ۱۲۶ ازدواج در استان مرکزی به ثبت رسیده که ۳۷۲ مورد آن روستایی و سه هزار و ۴۰۸ مورد شهری است و در این مدت یک هزار و ۱۴۶ واقعه طلاق شامل ۷۷ طلاق روستایی و یک هزار و ۶۹ طلاق شهری نیز به ثبت رسیده است.

وی گفت: تغییر ۴۹۵ نام خانوادگی، تغییر ۲۷۱ نام و ۱۶ هزار و ۷۹۱ استعلام از سایر دستگاه‌ها از دیگر اقدامات صورت گرفته این نهاد از ابتدای امسال تاکنون است.

کد خبر 5576981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha