۹ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۳۹

در مستند «روشن تر از خورشید» عنوان شد ؛

روایتی کوتاه از حضور زائران آفریقایی در اربعین حسینی

روایتی کوتاه از حضور زائران آفریقایی در اربعین حسینی

 آئین رونمایی از مستند «روشن تر از خورشید» به تهیه کنندگی محمد سجاد واعظ لیواری و کارگردانی محمد اشراقی، ۱۳ شهریورماه در حوزه هنری تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم رونمایی از مستند «روشن تر از خورشید» به تهیه کنندگی محمد سجاد واعظ لیواری و کارگردانی محمد اشراقی، با مشارکت مرکز بین المللی مطالعات فرهنگی آفریقا، یکشنبه ۱۳ شهریورماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۷ در مرکز حوزه هنری انقلاب اسلامی تهران واقع در خیابان سمیه برگزار می‌شود.

مستند «روشن تر از خورشید» روایتی کوتاه از حضور آفریقایی‌ها در مراسم با شکوه اربعین حسینی است. از نکات ویژه این مستند می‌توان به تشرف کشیشی آفریقایی و یک نماینده پارلمان آفریقایی مسیحی به زیارت سید الشهدا علیه السلام اشاره کرد.

نوع نگاه ایشان به این اجتماع عظیم، و تشریح تفکراتشان در خصوص امام حسین علیه السلام از قسمت‌های دیدنی این مستند به حساب می‌آید.

محمد سجاد واعظ لیواری (تهیه کننده)، محمد اشراقی (کارگردان)، محمدجواد سهرابی (کارگردان هنری)، رضا تقی پور (مدیر تولید)، سید مسعود قادری-حسین فولادوند و رضا تقی پور (فیلم بردار)، محمد آستان (تدوینگر) و حسن عبادی (صدابردار) به عنوان عوامل تولید کننده این اثر آئینی معرفی شده اند.

کد خبر 5578038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha