۹ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۰۲

مصری در صحن مجلس:

شرط معدل سه سال آخر باید برای کنکور ۱۴۰۴ اجرا شود

شرط معدل سه سال آخر باید برای کنکور ۱۴۰۴ اجرا شود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قرار است شرط معدل اعمال شود، باید در کنکور ۱۴۰۴ شرط معدل سه ساله لحاظ شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا مصری در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۹ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی، گفت: به دلیل اینکه ما در قانون رتبه‌بندی معلمان هیچ تفاوت و تبعیضی را قائل نشده‌ایم، دولت باید هر چه سریع‌تر رتبه بندی معلمان طرح مهرآفرین را اجرا کند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سازمان سنجش نمره تعدادی از کسانی را که در آزمون سراسری شرکت کرده‌اند اعلام نکرده است، اظهار داشت: اگر تقلبی در آزمون صورت گرفته، باید اعلام شود و متخلفان به دادگاه معرفی شوند اما اینکه گفته شود داوطلبان یک بار دیگر در آزمون شرکت کنند، صحیح نیست.

وی تاکید کرد: اگر قرار است شرط معدل اعمال شود، باید در کنکور ۱۴۰۴ شرط معدل سه ساله لحاظ شود.

کد خبر 5578216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسینی IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      2 0
      احسنت . باید با متخلفان کنکور جریمه های سنگین و برای همیشه از آزمون کنکور محروم شوند و علاوه بر این بابت این اعمال مجرمانه هم در دستگاه قضایی عمال قانون شوند
    • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      7 0
      تراخدا لغو کنید این طرح ظالمانه را با این طرح و ترمیم فقط یک بار یعنی نابودی و از بین رفتن همین یک مقدار امید نیم بند و عدالت اموزشی! کنکور هر ساله و از هر نظر عادلانه تر و قابل جبران هست ولی این ظلم محض هست
    • یک کنکوری FR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      0 0
      این مصوبه سرتا پا اشکال اصلا وقتی سه سال نهایی برگزار نکردید صحت تایید نشه فرصت ندادید به پشت کنکوری ها ... با چه منطقی یهو از سال اول دارید ۴۰ درصد تاثیر میدید ؟؟ کجای دنیا انقد الکی الکی کار میکنن چرا متوجه نمیشید باید به هر مصوبه ای زمان داد تا افراد برنامه ریزی کنن؟؟؟