۱۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۵:۲۹

در مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی؛

علیرضا زاکانی: مدیریت شهری ناظر به ورزش است

علیرضا زاکانی: مدیریت شهری ناظر به ورزش است

شهردار تهران در مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی با ابراز امیدواری از اینکه تیم ملی فوتبال با خلق افتخار ملت را سرافراز کند، گفت: مدیریت شهری ناظر به ورزش است.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی امروز در تهران برگزار شد. در حاشیه این مراسم علیرضا زاکانی شهردار تهران گفت: بسیار خوشحالم که در این مراسم باشکوه حضور دارم. خوشحالم ستارگان و بزرگان فوتبال که بخش‌های شیرینی را با آنها پشت سر گذاشتیم را اینجا در مراسم رونمایی می بی نم.

وی تصریح کرد: امیدوار هستم با خلق افتخاری دیگر در کنار سایر افتخارات، ملت را سرافراز کنیم. به هر حال مدیریت شهری ناظر به ورزش است و یک رسالت و مسئولیت بزرگ را برای خودش قائل است. اولین ویژگی توجه به ورزش آن است که سلامت جامعه را به ارمغان می‌آورد و این موضوع یک فرصت طلایی است هر چقدر در ورزش سرمایه گذاری کنیم عملاً برای آن جامعه خلق فرصت کرده‌ایم. موضوع دوم این است که ورزش به مشارکت و حمایت مردم نیاز دارد.

شهردار تهران یادآور شد: خوشحالم در این جمع هستم. هر آنچه یاد کرده‌ام در فوتبال کشورمان در اوج وجود دارد. فوتبال ورزش جمعی است که به ما می‌آموزد چگونه کار کنیم و اهداف را تقویت می‌کند. مهم در فوتبال این است که کار جمعی به گل تبدیل شود. همچنین دلدادگی به تیم ملی ایران را به همراه دارد و متوجه می‌شویم خلق افتخاری که صورت می‌گیرد چقدر ارزشمند است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم گوشه‌ای از خدمات ملی پوشان را ارج بنهیم. ما در حالی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را برگزار می‌کنیم که در غرب آسیا به سر می بریم و این چیزی جز تلاش‌ها و کوشش‌های افرادی نظیر شهید سلیمانی نیست. امیدوارم روحشان با سالار شهیدان همراه شود. امیدوار هستم با همتی که در شورای شهر و شهرداری انجام می‌شود بتوانیم خادمان خوبی در این مسیر باشیم.

زاکانی در پایان با گره زدن تار و پود فرش دستبافتی که قرار است در رویداد جام جهانی به نمایندگان تیم‌هایی که با آنها بازی می‌کنیم اهدا شود، گفت: واقعاً بافت فرش کار سختی است.

کد خبر 5579121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha