۱۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۲۱

از سوی پورابراهیمی صورت گرفت؛

تشریح روند بهبود وضعیت اقتصادی کشور در نشست شورای ائتلاف

تشریح روند بهبود وضعیت اقتصادی کشور در نشست شورای ائتلاف

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گزارشی به دیگر اعضای این شورا، درباره آخرین وضعیت اقتصادی کشور و عملکرد دولت در مقایسه با سال گذشته در چنین ایامی، آماری مستدل از روند بهبود را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به جلسه ۹ شهریور شورا به ریاست حدادعادل و دبیری رضا داوری، گفت: در این جلسه «محمد رضا پورابراهیمی» عضو شورا و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گزارشی از فعالیت کمیته متبوع خود ارائه داد.

وی عنوان کرد: پور ابراهیمی همچنین درباره آخرین وضعیت اقتصادی کشور و عملکرد دولت در مقایسه با سال گذشته در چنین ایامی، آماری مستدل از روند بهبود را تشریح کرد و به سوالات اعضا در این خصوص پاسخ داد. او با ابراز امیدواری نسبت به عملکرد دولت در ماه‌های آتی تاکید کرد که کمیته اقتصادی با حضور کارشناسان خبره و برخی نمایندگان مرتبط جلسات خود را برای آسیب شناسی و کمک به دولت به طور منظم برگزار خواهد کرد.

سخنگوی شورای ائتلاف در پایان گفت: در این جلسه برخی اعضا که در گذشته فعال بودند و مدتی خدمتشان نبودیم نیز حاضر شدند و حزب موتلفه نیز نماینده خود را به جلسه فرستاد. همچنین حدادعادل از سفر ۱۰ شهریور خود به همدان و قزوین خبر داد و اعلام کرد: در یکسال اخیر ۱۲ سفر برای جلسه با شوراهای ائتلاف استان‌ها انجام داده و این سفرها را جهت انسجام ادامه خواهد داد.

کد خبر 5580219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha