۱۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۵:۵۶

تصاویر کمتر دیده شده از مانور گردان‌های قسام در جنین +فیلم

تصاویر کمتر دیده شده از مانور گردان‌های قسام در جنین +فیلم

رسانه های فلسطینی امروز شنبه تصاویری از مانور گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در شهر جنین (شمال کرانه باختری) منتشر کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، وبگاه شهاب نیوز امروز شنبه تصاویری از مانور گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در شهر جنین (شمال کرانه باختری) منتشر کرد.

در این تصاویر نیروهای گردان‌های قسام در حال انجام مانور در مناطق کوهستانی شهر جنین دیده می‌شوند.

این در حالی است که گردان‌های قسام در سال‌های اخیر کمتر به حضور و فعالیت خود در کرانه باختری و شهر جنین اشاره داشته، مسأله‌ای که باعث شده این تصاویر غافلگیری جدیدی برای رژیم صهیونیستی ایجاد کند.

از سوی دیگر، مردم فلسطین به ویژه اهالی کرانه باختری در فضای مجازی از انتشار این تصاویر بسیار ابراز خرسندی کرده اند.

گفتنی است در ماه‌های اخیر عملیات‌های مقاومتی به ویژه عملیات تیراندازی به سوی نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری افزایش پیدا کرده، تا جایی که صهیونیست‌ها از این مساله به عنوان اصلی ترین چالش امنیتی در داخل نام برده اند.

براین اساس در شرایط کنونی مقاومت مسلحانه در کرانه باختری به کابوس اصلی سران رژیم صهیونیستی تبدیل شده است و آنها این هراس را دارند که شرایطی که در غزه با آن روبرو هستند، این بار در کرانه باختری رخ دهد با این تفاوت که در غزه صهیونیست‌ها در معرض عملیات فلسطینی‌ها قرار ندارد اما در کرانه باختری با جمعیت دو میلیون فلسطینی، قریب به ۸۰۰ هزار شهرک نشین زندگی می‌کنند که آنها را به اهداف احتمالی مقاومت تبدیل کرده است.

کد خبر 5580556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha