۱۳ شهریور ۱۴۰۱، ۹:۵۸

رئیس شورای شهر تهران مطرح کرد؛

افزایش ترافیک تهران در مهر ماه/ تاثیر تغییر ساعت کار ادارات

افزایش ترافیک تهران در مهر ماه/ تاثیر تغییر ساعت کار ادارات

رئیس شورای شهر تهران گفت: روزهای اول مهر شاهد ترافیک سنگینی خواهیم بود زیرا پس از دو سال مدارس بازگشایی خواهد شد و حداقل ترافیک ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی چمران، در هشتاد و نهمین جلسه شورای شهر تهران و در جمع خبرنگاران با اشاره به انتصابات در شهرداری تهران، افزود: شورا در انتصابات نباید دخالت کند و تنها مشاوره می‌دهد. باید اجازه دهیم دست شهرداری در انتصابات باز باشد.

وی ادامه داد: شهرداری تمام مدیران را پس از یک سال تغییر نمی‌دهد بلکه در خصوص انتصابات بررسی‌های لازم را انجام می‌دهد و نتیجه گیری به مشورت گذاشته می‌شود.

چمران درباره اتوبوس‌های جدید ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: قرار بود اتوبوس‌های جدید در شهریور ماه وارد ناوگان شود اما من اطلاع دقیقی در این خصوص ندارم.

رئیس شورای شهر تهران گفت: ستاد بازگشایی مدارس جلساتی را با حضور اعضای شورا، آموزش و پرورش و پلیس راهنمایی و رانندگی برگزار کرده و برنامه ریزی لازم را انجام داده است اما روزهای اول مهر شاهد ترافیک سنگینی خواهیم بود زیرا پس از دو سال مدارس بازگشایی خواهد شد و حداقل ترافیک ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: تغییر ساعت کاری کارمندان در پیک ترافیک، می‌تواند در ترافیک اثرگذار باشد اما بر ترافیک فشرده تهران چندان تأثیری نخواهد داشت.

کد خبر 5580985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha