۱۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۰۳

از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود؛

ویژه برنامه هفتمین روز درگذشت سالک الی الله آیت الله ناصری

ویژه برنامه هفتمین روز درگذشت سالک الی الله آیت الله ناصری

ویژه برنامه سالک الی الله به مناسبت هفتمین روز درگذشت عالم ربانی و معلم اخلاق، آیت الله ناصری امروز یکشنبه ۱۳ شهریور ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه قرآن و معارف سیما پخش میشود.

به گزارش خبرنگار مهر، ویژه برنامه سالک الی الله به مناسبت هفتمین روز درگذشت عالم ربانی و معلم اخلاق، آیت الله ناصری یکشنبه ۱۳ شهریور ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

آیت الله محمدعلی ناصری ۴ شهریورماه دار فانی را وداع گفت. این استاد اخلاق در سالیان متمادی در مسجد کمرزرین اصفهان به درس و بحث و تربیت شاگردان مشغول بود و پس از طی دوران بیماری و بستری در بیمارستان درگذشت.

وی آثار و اقدامات زیادی را انجام داده است. آب حیات که این اثر مجموعه سخنرانی‌های آیت الله ناصری درباره حضرت مهدی عجّل الله تعالی فرجه است. همچنین در امتداد نور نیز مجموعه سخنرانی‌های حضرت آیت الله درباره آیات تأویل شده به حضرت ولی عصر علیه السلام و آخرالزمان است. کتاب رسم بندگی که این کتاب شرح فرازهایی از خطبه بلند حضرت امیرالمومنین علیه السلام در مورد حالات و خصوصیات اخلاقی متقین است و سخن دوست گزیده ای از سخنرانی‌های ایشان درباره قطب عالم امکان حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه بود منتشر شده است.

آیت الله ناصری علاوه بر تلاش‌های علمی و دینی و هدایت و راهنمایی مردم طلاب و اهل علم در کارهای خیر نیز مشارکت جدی دارد از جمله این اقدامات می‌توان به تلاش‌های ایشان برای ایجاد مراکز بهداشتی و درمانی اشاره کرد. مرکز درمانی حضرت ولیعصر (عج) و بخش دیالیز ۲۰ تختخوابی آن با اهدای ۶ هزار متر زمین و دو هزار متر ساختمان در سال ۸۷ توسط آیت الله ناصری آغاز و در سال ۹۱ با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد. این مرکز دارای بخش زایمان، دیالیز، آزمایشگاه، رادیولوژی، – دندانپزشکی، پزشکی عمومی و تخصصی است که به ارائه خدمت می‌پردازد که بخشی دیالیز آن مجهزترین بخش دیالیز استان می‌باشد که با صرف ۲ میلیارد تومان تجهیز شده است.

کد خبر 5581022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha