۱۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۸:۱۷

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان:

مراکز درمانی و بیمارستانهای همدان مشکل بی آبی ندارند

مراکز درمانی و بیمارستانهای همدان مشکل بی آبی ندارند

همدان- مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با کمک تیم مدیریت پیشگیری و بحران شهرداری تهران، مراکز درمانی و بیمارستانهای همدان مشکل بی آبی ندارند.

محمدرضا شکوهی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: با توجه به اینکه یک تیم از مدیریت پیشگیری و بحران شهرداری تهران با تانکرهای بهداشتی برای حمل آب به مراکز بهداشتی همدان آمده‌اند، خوشبختانه مشکل بی آبی و فشار آب برای مراکز درمانی نداشته‌ایم.

وی افزود: اوایل مشکل آب، افت فشار آب در مرکز درمانی بهشتی داشته‌ایم که دلیل آن مشکل بی آبی نبوده بلکه با توجه به اینکه بیمارستان شهید بهشتی کار دیالیز انجام می‌دهد، مجبور به کاهش فشار آب در طبقات فوقانی شده بود.

مدیر بحران دانشگاه علوم پزشکی همدان عنوان کرد: هر روز صبح، ظهر و عصر تانکرهای آبرسانی برای پر کردن آب مراجعه می‌کنند و این مخازن وقتی پر شود از ۴۸ تا ۷۲ ساعت بدون اینکه آب تزریق مجدد شود، پایدار هستند.

شکوهی بیان کرد: در بیمارستان بعثت بیش از یک میلیون لیتر، بیمارستان قلب بیش از ۳۰۰ هزار لیتر و بیمارستان شهید بهشتی بیش از ۲۵۰ هزار لیتر ذخیره آب موجود است و برای بخش دیالیز یک منبع ۲۰ هزار لیتری خریداری شده که نصب و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: آبی که وارد شبکه آبرسانی بیمارستان می‌شود از لحاظ کلر و میکروب کاملاً آزمایش شده و آب کاملاً سالم وارد مخازن آب شرب مراکز درمانی و بیمارستانی می‌شود.

کد خبر 5581630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha