۱۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۹:۰۹

استاندار گلستان:

سهم تعاون در اقتصاد گلستان بسیار پایین است

سهم تعاون در اقتصاد گلستان بسیار پایین است

گرگان- استاندار گلستان گفت: با توجه به پیش‌بینی سهم ۲۵ درصدی بخش تعاون در اقتصاد کشور و استان‌ها، سهم تعاون در اقتصاد گلستان بسیار پایین است و باید تلاش شود این سهم ارتقا یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه بعدازظهر یکشنبه در آیین افتتاح متمرکز ۴۵۷ طرح تعاونی کشور با حضور تصویری رییس جمهور، اظهارکرد: با توجه به پیش‌بینی سهم ۲۰ تا ۲۵ درصدی بخش تعاون در اقتصاد کشور و استان‌ها در قانون اساسی، سهم تعاون در اقتصاد گلستان بسیار پایین است که باید تلاش شود این سهم ارتقا یابد.

استاندار گلستان افزود: بخش تعاونی و ظرفیت‌هایی که دارد می‌تواند با ایفای نقش خود در اقتصاد گلستان کمک بزرگی به اهداف چشم‌انداز این استان کند.

وی بیان کرد: توجه به اقتصاد روستامحور، توسعه ظرفیت‌های تعاونی و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی از راهبردهای گلستان در تحقق اهداف سند چشم انداز ۱۴۰۴ است.

زنگانه ادامه داد: در جریان سفر ریاست جمهوری به گلستان ۱۲۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به استان ابلاغ شد ضمن اینکه از محل تبصره ۱۶ و ۱۸ هم ۳۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به گلستان اختصاص یافته است.

استاندار گلستان گفت: هفت هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه هم به گلستان اختصاص یافته و ظرفیت بانک‌های استان هم در خدمت اشتغالزایی هستند و مدیران باید برای جذب تسهیلات و استفاده بهینه آن از تلاش کنند.

کد خبر 5581669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha