۱۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۷:۰۳

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

لوله ‌کشی گاز منازل ۵ هزار مددجوی کمیته امداد همدان رایگان شد

لوله ‌کشی گاز منازل ۵ هزار مددجوی کمیته امداد همدان رایگان شد

همدان- مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از انعقاد تفاهمنامه گازرسانی به منازل مسکونی مددجویان استان خبر داد و گفت: طرح رایگان لوله کشی داخلی املاک مسکونی ۵ هزار مددجو اجرا می شود.

محمدصادق محبی نظر در گفتگو با خبرنگار مهر از انعقاد تفاهمنامه گازرسانی به منازل مسکونی مددجویان استان همدان خبر داد و اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به استان همدان و همزمان با آغاز هفته دولت، اجرای طرح رایگان لوله کشی گاز داخلی املاک مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد، تفاهم نامه همکاری بین شرکت گاز استان همدان و کمیته امداد امضا شد.

وی به اقدامات صورت گرفته در راستای توسعه همکاری‌های مشترک، بهره مندی از ظرفیت‌های موجود و افزایش تعامل دو جانبه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: این تفاهمنامه با هدف اتخاذ تدابیر و انجام اقدامات مؤثر و کارآمد در راستای ترویج فرهنگ خیر و احسان و نشر سنت‌های حسنه، کاهش فقر و نابرابری، توسعه کمی و کیفی خدمات به گروه‌های هدف امضا و منعقد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با بیان اینکه در این راستا، طرح رایگان لوله کشی داخلی املاک مسکونی ۵ هزار مددجو کمیته امداد اجرایی می‌شود، افزود: بر اساس مفاد این تفاهمنامه مقرر شده تا طرفین تفاهم نامه فهرست مشخصات خانواده‌های تحت پوشش مشمول طرح را برای آغاز اقدامات اداری و قانونی لازم، به این شرکت ارائه کنند.

کد خبر 5582457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha