۱۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۷:۵۰

فدراسیون فوتبال:

پرونده‌های مهدی تاج مربوط به فوتبال است

پرونده‌های مهدی تاج مربوط به فوتبال است

فدراسیون فوتبال اطلاعیه دیگری را درباره مهدی تاج رئیس این فدراسیون و بحث پرونده قضایی او منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، یک هفته از تغییرات در فدراسیون فوتبال می‌گذرد و باوجود تلاش تیم جدید بر سکوت و تمرکز بر امور جاری، در این چند روز انتشار مطالب خلاف واقع بیش از اندازه و نشانگر تلاش به ثمرننشسته است که علیه فوتبال ایران انجام شده و ادامه دارد.

پس از صحبت‌های شب گذشته وزیر محترم ورزش در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری و اظهارنظر صریح ایشان مبنی بر نبود هیچ‌گونه منع بر حضور افراد در انتخابات فدراسیون و رأی‌گیری از مجمع ظهر امروز فعالیت تازه‌ای علیه شخص رئیس فدراسیون آغاز شده که استناد آن به خبری قدیمی است که به ظاهر قرار است تازه جلوه داده شود. پرونده‌هایی که همه آنها مربوط به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بوده و امر شخصی در آن رخ نداده است.

این خبر که مبنای آن استعلامی است که قبلا در کمیته بدوی فدراسیون فوتبال به‌صورت بی‌طرفانه مورد بررسی قرار گرفته، درباره سلسله اتهاماتی است که پیش از این به آنها رسیدگی شده تا در تک تک پرونده‌ها منع تعقیب صادر شود. البته برخی از آنها نیز با پیگیری بازرسی دوباره مورد بررسی قرار گرفته اما قراری برای آنها صادر نشده و بنابراین کوچک‌ترین تخلف یا عدول از مر قانون در این مسیر رخ نداده است.

لازم به ذکر است، در نامه استعلام از قوه قضائیه این نکته ذکر شده که انتشار محتویات آن ممنوع و خلاف قانون می‌باشد که این اصل اولیه اخلاقی توسط این جریان مخرب زیرپا گذاشته شده است.

بنابراین با تذکر این نکته که حق شکایت و پیگیری قطعی برای مجموعه فدراسیون فوتبال محفوظ است، خاطرنشان می‌شود که همچنان نهایت همکاری کمافی‌السابق با نهادهای محترم قضائی صورت خواهد گرفت.

در پیشگاه مردم ایران بخصوص در فوتبال چیزی مخفی نخواهد ماند. ضمن آنکه بالاتر از آن خداست که بر همه امور آگاه است. با توکل به خدا و با حمایت ملت شریف ایران و با اتکا به اعتماد مجدد مجمع فوتبال و مردم خود را آماده جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهیم کرد. مجموعه فدراسیون دست همه را برای یاری تیم ملی و حضور در این مسیر سخت به گرمی می‌فشارد.

کد خبر 5583471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رضا IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
      0 0
      بلاتر هم همینطور بود ،نبود؟ کاش فوتبال ایران تعلیق شود تا یک پاکسازی درستی انجام شود .امثال نبی ،تاج ، و تیم شان که به این شخص رای دادند.
    • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
      0 0
      تحقیر در راه است با آمدن کی روش و سیستم مزخرف دفاعی اون باید منتظر تصاحب توپ ۸۰ به ۲۰ ، به نفع آمریکا و انگلیس باشیم و زیر فشار بودن تیم برای ۹۰ دقیقه تازه اگه این وسط یه ضد حمله ای بزنیم یکی به من بگه کی روش کجا موفق بود اینان ماموریت دارند که ما رو ضعیف نشان دهند و تحقیر کنند