۱۶ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۳۰

مسئول قرارگاه نجف اشرف شهرداری تهران خبر داد؛

آغاز فعالیت خادمان حسینی شهرداری تهران در موکب قرارگاه نجف

آغاز فعالیت خادمان حسینی شهرداری تهران در موکب قرارگاه نجف

مسئول قرارگاه نجف اشرف شهرداری تهران گفت: با حضور ۵۰۰ خادم حسینی در موکب قرارگاه نجف اشرف اقدامات خدماتی و فرهنگی شهرداری تهران آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد نقیب مسئول قرارگاه نجف اشرف شهرداری تهران از حضور ۵۰۰ نفر از خادمان حسینی از مناطق مختلف شهرداری تهران و نیز سازمان‌های تابعه در موکب نجف اشرف خبر داد.

وی گفت: طبق برنامه‌ریزی های صورت پذیرفته به منظور حفظ محیط زیست، خادمان شهرداری تهران از چهارشنبه ۱۶ شهریور ماه جهت جمع‌آوری زباله‌ها و پسماندهای رها شده در معابر و خیابان‌های اطراف حرم امیرالمؤمنین (ع) فعالیت خود در اطراف حرم شریف را آغاز خواهند کرد.

نقیب با تاکید بر ایجاد هم افزایی در برگزاری اجتماع اربعین حسینی (ع) گفت: پایگاه فرهنگی سلام یا مهدی با ارائه خدمات و محصولات فرهنگی از جمله تولید و توزیع پیکسل سلام یا مهدی (عج)، اجرای طرح زیارت نیابتی، واکس کفش‌های زائران، خدمات خیاطی و دوخت و دوز لباس‌ها و کوله‌ها همزمان با شروع فعالیت خادمان محترم در محل قرارگاه نجف اشرف و همچنین اجرای ویژه مراسم پویش سلام یا مهدی در روز ۲۱ شهریور در محل ثورة العشرین از زائرین اربعین حسینی (ع) پذیرایی خواهد کرد.

کد خبر 5583964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha