۱۹ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۰۴

آمادگی ارتش رژیم صهیونیستی برای عملیات گسترده درشمال کرانه باختری

آمادگی ارتش رژیم صهیونیستی برای عملیات گسترده درشمال کرانه باختری

بنابر اعلام منابع عبری، ارتش رژیم صهیونیستی خود را برای یک عملیات نظامی گسترده در شمال کرانه باختری آماده می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع نظامی آورده است که روزهای پیش رو در کرانه باختری، همچون یک آزمون مهم است و در صورتی که تشکیلات خودگردان اقدامی صورت ندهد، رژیم صهیونیستی خود وارد عمل خواهد شد و فعالیت و تحرکات در شمال کرانه باختری را افزایش خواهد داد.

منبع مذکور افزود که سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی به سبب هشدارها نسبت احتمال آغاز دور جدید عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان، در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند.

بنابراین گزارش، رژیم صهیونیستی طی روزهای گذشته از طریق برخی کانال‌ها به ویژه آمریکایی‌ها فشار زیادی را بر ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان به منظور کنترل مجدد اوضاع در کرانه باختری و آرام‌سازی اوضاع وارد کرده است.

این منبع تاکید کرد که اگر تغییری در این زمینه اتفاق نیفتد، این احتمال وجود خواهد داشت که رژیم صهیونیستی به سمت آغاز عملیاتی گسترده پیش برود تا جلوی کشیده شدن دامنه تنش و درگیری‌ها به نابلس، جنین و دیگر شهرها گرفته شود.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در ادامه عنوان کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در همین راستا اقدام به انتشار شمار بیشتری از نیروهای خود به ویژه در آستانه اعیاد یهودی، در داخل و اطراف شهرک‌های صهیونیست‌نشین کرده، چرا که هنوز برخی تیم‌ها و گروه های مسلح هستند که نیروهای آن‌ها بازداشت نشده و ممکن است دست به عملیات‌هایی بزنند.

کد خبر 5586080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha