۲۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۵۸

معاون اقتصادی استاندار قزوین:

مرغ گرم در قزوین متناسب با قیمت استان‌های همسایه به فروش می‌رسد

مرغ گرم در قزوین متناسب با قیمت استان‌های همسایه به فروش می‌رسد

قزوین – معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: با هدف جلوگیری از متضرر شدن مرغداران در استان قزوین قیمت مرغ گرم متناسب با قیمت استان‌های همجوار تعیین خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، میثم پیله فروش ظهر یکشنبه در جمع اصحاب رسانه استان قزوین اظهار کرد: از این پس با درخواست اتحادیه مرغداران و با نظارت جهاد کشاورزی قیمت مرغ گرم متناسب با قیمت استان‌های همجوار تعیین خواهد شد.

وی افزود: این افزایش قیمت با هدف جلوگیری از متضرر شدن مرغداران در استان قزوین است و در صورت نیاز مجدد استان به مرغ، ذخایر پشتیبانی امور دام در بازار عرضه خواهد شد و اجازه فاصله قیمت را نخواهیم داد.

پیله فروش در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نانوایی‌ها باید تابلوی کار خود را در بیرون از نانوایی و در معرض دید مردم نصب کنند، تاکید کرد: در صورت تخطی از این دستور با نانوایی‌های متخلف برخوردهایی از جمله قطع سهمیه آرد صورت خواهد گرفت.

وی بیان کرد: در طرح دیگری که از این پس انجام خواهد شد چونه های نانوایی به صورت فریز شده در اختیار نانوایی‌ها قرار خواهد گرفت تا وزن و کیفیت آن نیز رعایت شود.

معاون اقتصادی استاندار قزوین با بیان اینکه زیرساخت‌های این کار در قزوین باید فراهم شود، عنوان کرد: مسئول این پروژه از نانوایی‌هایی سنتی و صنعتی قزوین بازدید کرده و قرار شده این طرح به صورت آزمایشی در قزوین اجرایی شود.

این مسئول در پایان عمده ترین مشکل نانوایی‌ها را مرتبط با حوزه کیفیت دانسته و تاکید کرد: چانه به صورت صنعتی آماده شود نان با کیفیت، استاندارد، سالم و با چانه استاندارد تحویل مردم داده خواهد شد.

کد خبر 5587235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha