۲۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۵:۳۵

آغاز سلسله نشست‌های مدیریت ریسک بلایای طبیعی

آغاز سلسله نشست‌های مدیریت ریسک بلایای طبیعی

نود و یکمین نشست علمی تخصصی مرکز با عنوان "تلفیق مدیریت ریسک بلایا در برنامه‌های توسعه ملی و منطقه‌ای" از مجموعه نشست‌های بررسی مدیریت ریسک بلایای طبیعی در ایران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری، نود و یکمین نشست علمی- تخصصی از سلسله نشست‌های مدیریت ریسک بلالی طبیعی با عنوان «تلفیق مدیریت ریسک بلایا در برنامه‌های توسعه ملی و منطقه‌ای» روز چهارشنبه ۲۳ شهریور ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ الی ۱۲ به میزبانی مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری برگزار می‌شود.

دکتر حمیدرضا عدل مشاور فنی- اجرائی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان مدیر علمی نشست و همچنین دکتر مصطفی محقق هماهنگ کننده ارشد مرکز سازمان ملل متحد برای توسعه اطلاعات بلایا در آسیا و اقیانوسیه و دکتر امیرسعدالدین دانشیار دانشکده مرتع و آبخیزداری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به عنوان سخنرانان این نشست به ایراد دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود می‌پردازند.

آغاز سلسله نشست‌های مدیریت ریسک بلایای طبیعی

لازم به ذکر است این نشست، نود یکمین نشست علمی-تخصصی است که به همت دفتر آموزش و ترویج مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری با حضور صاحب نظران ملی و استانی برگزار می‌گردد.

علاقه مندان جهت شرکت در این نشست مجازی می‌توانند به آدرس زیر مراجعه فرمایند:

http://connect.mporg.ir/dfrc

کد خبر 5587267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha