۲۱ شهریور ۱۴۰۱، ۹:۴۲

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان:

مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز در هرمزگان تشدید می شود

مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز در هرمزگان تشدید می شود

بندرعباس - معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز با هدف حمایت از تولید داخلی تشدید می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، احسان کامرانی عنوان کرد: با توجه به موقعیت راهبردی استان، هرمزگان همواره یکی از مقاصد اصلی قاچاقچیان برای پیشبرد اهداف خود در حوزه قاچاق است.

وی افزود: با توجه به نقش مخرب پدیده قاچاق در از بین بردن تولیدات داخلی و فرصت های شغلی مبارزه جدی با آن همواره در دستور کار ستاد قاچاق کالا و ارز استان بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: با مدیریت استاندار استان و تلاش های اعضای کمسیون مبارزه قاچاق کالا و ارز استان هرمزگان براساس اعلام ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کشور در رتبه عالی قرار گرفته است..

کامرانی با تقدیر از تلاش های استاندار استان و اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، افزود: کسب این موفقیت مرهون تلاش های استاندار استان و اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به ویژه نهادهای اطلاعاتی، امنیتی، انتطامی و نظامی با همراهی مردم هوشمند است.

وی گفت: مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز که آسیب جدی به تولید و اشتغال داخلی وارد می کند و مبارزه با آن از خواسته های جدی مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور از مسئولان ذیربط است در استان هرمزگان با هدف حمایت از تولید با قوت دنبال خواهد شد.

کد خبر 5587701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha