۲۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶:۳۳

پنجم مهرماه؛

اجلاس شهدای حقوقی شرق و جنوب شرق کشور در مشهد برگزار می‌شود

اجلاس شهدای حقوقی شرق و جنوب شرق کشور در مشهد برگزار می‌شود

مشهد ـ رئیس سازمان بسیج حقوقدانان خراسان رضوی گفت: اجلاس شهدای حقوقی شرق و جنوب شرق کشور، پنجم مهرماه با حضور مسؤولان قوای سه گانه در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد فدوی ظهر سه شنبه در نشست خبری نخستین اجلاسیه شهدای حقوقی شرق و جنوب شرق کشور در مشهد اظهار کرد: اجلاس شهدای حقوقی شرق و جنوب شرق کشور، پنجم مهرماه با حضور مسؤولان قوای سه گانه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان خراسان رضوی ادامه داد: شناساندن، تکریم و بیان جایگاه شهدای حقوقی از جمله اهداف برگزاری این اجلاس است که اغلب این شهدای شناسایی مربوط به استان خراسان رضوی هستند.

وی گفت: یکی از برنامه‌های مهمی که در حاشیه این اجلاس برگزار خواهد شد، پویش آزادسازی تعدادی زندانی خواهد بود.

فدوی افزود: این اجلاس ۸۰ شهید استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان و هرمزگان را شامل می‌شود که در دوران پرافتخار دفاع مقدس، دفاع از حرم اهل بیت و تأمین امنیت کشور جان پاک خود را تقدیم انقلاب کرده‌اند.

باید برای تقویت اعتقادات و باورها تلاش کنیم

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان خراسان رضوی افزود: در ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا شکی نیست و باید هر چه می‌توانیم برای تقویت اعتقادات و باورها تلاش کنیم.

در این نشست امیر مرتضوی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی اظهار کرد: این اجلاس با توجه به اینکه در هفته دفاع مقدس و دهه آخر ماه صفر برگزار می‌شود، بسیار ارزشمند است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی با بیان اینکه قوه قضائیه نیز شهدای عالی مقامی دارد، افزود: شهید بهشتی، لاجوردی، قدوسی و قانع از جمله شهدای حقوقی این قوه هستند.

گفتنی است پوستر اجلاس شهدای حقوقی شرق و جنوب شرق کشور با حضور جمعی از مسؤولان خراسان رضوی در این مراسم رونمایی شد.

کد خبر 5589062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha