۲۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۱۷

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا مطرح کرد؛

آغاز موج عظیم بازگشت زائران به کشور

آغاز موج عظیم بازگشت زائران به کشور

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا گفت: در حال حاضر با موج عظیم بازگشت زائران مواجه هستیم و تمامی سازمان‌ها پای کار آمده‌اند تا زائران به سلامت به منازل خود برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد شریفی فرمانده قرارگاه اربعین فراجا با اشاره به زائران اربعین گفت: تا کنون ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از زائران توانستند با بهترین شرایط و دریافت خدمات به اربعین بروند و بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار زائر نیز به کشور بازگشته‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با موج عظیم بازگشت زائران مواجه هستیم گفت: تمامی سازمان‌ها پای کار آمده‌اند تا زائران به سلامت به منازل خود برسد و در حال حاضر هیچ مشکل خاصی وجود ندارد.

شریفی گفت: ۷۰ درصد زائران با خودروهای شخصی به مرزها آمده‌اند و توصیه من این است که زائران حتماً در مواکب استراحت داشته باشند و سپس به منازل خود بازگردند.

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا با بیان اینکه موج شروع اعزام دوباره زائران آغاز شده است گفت: خدمات گذرنامه تا آخر وقت جمعه وجود دارد و بر همین اساس در پایانه‌های مرزی امکان صدور و چاپ گذرنامه ویژه وجود دارد و علاقه مندان می‌توانند با آرامش این خدمات را دریافت کنند.

کد خبر 5590517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha