۲۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۲۷

سردار هادیانفر اعلام کرد؛

احتمالا محور مهران به ایلام شنبه یکطرفه می‌شود

احتمالا محور مهران به ایلام شنبه یکطرفه می‌شود

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه احتمالا شنبه محور مهران به ایلام یکطرفه می شود، گفت: بیش از ۱۵۰ هزار خودرو هنوز در پارکینگ‌های مرزی حضور دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید کمال هادیانفر در گفتگو با خبرنگار ساعت ۱۴ افزود: حدود ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار زائر به عتبات رفته‌اند و دو میلیون زائر به کشور بازگشتند، در نتیجه یک میلیون و دویست زائر هنوز در عتبات حضور دارند.

وی با بیان اینکه ۹۲۰ هزار وسیله نقلیه در پایانه‌های مرزی شلمچه، چذابه، مهران و خسروی پارک کرده بودند، گفت: بخش زیادی از این خودروها ترخیص شده است.

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه بیش از ۱۵۰ هزار خودرو هنوز در پارکینگ‌های مرزی حضور دارند، گفت: ۷۹ هزار وسیله نقلیه مربوط به شهر مهران و پارکینگ‌های این شهر است.

هادیانفر با بیان اینکه قرار بود محور مهران به ایلام یک طرفه شود، گفت: به دلیل اینکه اشغال جاده‌ای زیر ۵۰ درصد بود محور به صورت دو طرفه هنوز فعال و باز است.

وی با بیان اینکه تردد در تمامی محورها عادی است، گفت: در محور مهران به ایلام ترافیک نیمه سنگین اما روان است، همچنین کامیون‌ها و تریلی‌ها تا پایان مأموریت اربعین باید از جاده ملکشاهی استفاده کنند.

هادیانفر در پایان با توجه به اینکه با اشاره به اینکه مهمترین علت تصادفات در ایام اربعین خستگی و خواب آلودگی بوده است، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم محور مهران به ایلام فردا یک طرفه شود.

کد خبر 5591198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha