۳۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۱۹

استاندار خراسان شمالی:

نوع جنگ امروز با دفاع مقدس متفاوت است/امام معادلات جنگ را برهم زد

نوع جنگ امروز با دفاع مقدس متفاوت است/امام معادلات جنگ را برهم زد

بجنورد- استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه امام خمینی عامل تغییر معادلات جنگ تحمیلی به نفع ایران بود، گفت: امروزه نحوه جنگ تغییر کرده لذا نوع سنگر، استراتژی و اسلحه متفاوت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد صبح چهار شنبه در در همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس خراسان شمالی اظهار کرد: در ابتدای انقلاب کشور آمادگی لازم برای شروع جنگ را نداشت اما فرمان تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی توسط امام خمینی معادلات را بر هم زد.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: تکیه بر تعالیم دینی و پیروی از ولایت باعث شد جوانان جان شیران خود را برای دفاع از دین فدا کنند.

وی با تاکید بر اینکه معنویت باید زنده بماند، افزود: تا زمانی که حق وجود دارد، باطل نیز هست لذا نباید خیال کنیم زمان استراحت و راحتی فرا رسیده.

حسین نژاد تصریح کرد: امروزه نحوه جنگ تغییر کرده لذا نوع سنگر و استراتژی و اسلحه متفاوت شده است.

وی یکی از این نقاط قوت در دفاع مقدس را موضوع ایثار و از خودگذشتگی دانست و گفت: برگزاری هفته دفاع مقدس یادآور این نقاط قوت است.

استاندار خراسان شمالی بیان کرد: همیشه دشمن از روش‌های مدرنیته برای تضعیف روحیه مردم استفاده می‌کند و این در حالیست که آگاهی‌های ما و اطلاع رسانی به مردم جامعه یک نوع دفاع محسوب می‌شود.

کد خبر 5594755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha