۳۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۲۸

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

پیشکسوتان دفاع مقدس زبان صادق جامعه و انقلاب هستند

پیشکسوتان دفاع مقدس زبان صادق جامعه و انقلاب هستند

قزوین - فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه دفاع مقدس دارای مبنایی اعتقادی بود، گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس زبان صادق جامعه و انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رستمعلی رفیعی آتانی پیش از ظهر چهارشنبه در همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت که در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد با بیان اینکه قزوین مهد فرماندهان بزرگ و پر افتخار دفاع مقدس است، اظهار کرد: شهیدانی چون حسن پور، عزت لشگرهای دوران دفاع مقدس هستند.

وی افزود: هفته مقدس فرصتی است تا واقعیت و افتخارات انقلاب اسلامی بی پرده و واسطه برای مردم بازگو شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه آنهایی که به دروغ از ایران صحبت می‌کنند، خود فروختگانی هستند که ارزش خاک خود را نمی‌دانند، بیان کرد: ایران و این خاک نیز به وجود انسان‌های بزرگی همچون رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس که از جان و مال خود برای این خاک هزینه کرده‌اند ارزش یافته است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس دارای مبنایی اعتقادی بود، تصریح کرد: ایثارگران و رزمندگان به ما آموختند که زندگی با عزت در ذیل فرهنگ دینی و ولایت و اهل بیت محقق می‌شود.

رفیعی اضافه کرد: اگر هزاران سال هم بگذرد عاشورا و فرهنگ غنی دفاع مقدس تمام نخواهد شد چون شما به سرچشمه فیاض اهل بیت متصل شده‌اید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود نیروی انتظامی جمهوری اسلامی را مقتدر و دارای اخلاق اسلامی دانسته و تاکید کرد: ما تکلیف داریم با اخلاق و مدارا برادر نااهل خود را سر خط بیاوریم.

این مسئول در پایان با بیان اینکه پیشکسوتان دفاع مقدس زبان صادق جامعه و انقلاب هستند، ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی امروز اوج رأفت اسلامی خود را به میدان آورده است.

کد خبر 5594886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha