۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۴:۲۳

وزیر آموزش و پرورش:

بیش از ۲ هزار فضای ورزشی برای دانش‌آموزان ساخته می‌شود

بیش از ۲ هزار فضای ورزشی برای دانش‌آموزان ساخته می‌شود

کرج- وزیر آموزش و پرورش گفت: هم اکنون حدود ۲ هزار و ۱۰۰ فضای ورزشی شامل زمین چمن و سالن ورزشی در مدارس در حال ساخت است.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری ظهر پنجشنبه در دیدار با دانش‌آموزان استان البرز اظهار کرد: در حال حاضر در حدود ۲ هزار و ۱۰۰ فضای ورزشی شامل زمین چمن و سالن ورزشی در مدارس در حال ساخت است.

وی بیان کرد: برخی از این فضاهای ورزشی در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهند رسید و در استان البرز نیز ساخت ۵۰ زمین چمن مصنوعی پیش‌بینی شده است.

اقدامات بسیار خوبی زمینه آموزش تربیتی و مهارتی صورت گرفته است

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: اقدامات ما تنها محدود به توسعه فضاهای ورزشی نیست و در زمینه آموزش تربیتی و مهارتی اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه ارتقای عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی را دنبال می‌کنیم، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان را سرمایه‌های کشور می‌دانیم و برای اعتلای آنها تلاش می‌کنیم.

نوری با بیان اینکه دانش‌آموزان اگر به دنبال پیشرفت و ارتقا هستند باید به توصیه‌های معلمان خود در زمینه‌های آموزشی و تربیتی عمل کنند، گفت: امیدواریم دانش‌آموزان با تلاش و تحصیل مجدانه دشمنان را از رسیدن به اهدافشان ناامید کنند.

وی اظهار کرد: ایران اسلامی با تلاش و مجاهدت‌های صورت گرفته امروز به پیشرفت‌های بسیار بزرگی رسیده است، تمام بزرگان و دانشمندان ما روزی مانند شما دانش‌آموز بودند و راه خود را از اینجا آغاز کردند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه دانش‌آموزان ما بیدار هستند و با آگاهی نسبت به توطئه‌های دشمنان عمل می‌کنند، تصریح کرد: باید با تلاش و روحیه بالا به سمت پیشرفت کشور حرکت کنیم.

وی بیان کرد: در سفر استانی رئیس جمهور به البرز اعتبارات خوبی در بخش آموزش و پرورش در نظر گرفته شد که با این اعتبارات پروژه‌های نیمه تمام آموزشی استان را تکمیل خواهیم کرد.

کد خبر 5599215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha