۹ مهر ۱۴۰۱، ۹:۴۰

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

«هم‌آهنگ» با تغییرات جدید به آنتن می‌آید/پیگیری طرح‌های تلویزیونی

«هم‌آهنگ» با تغییرات جدید به آنتن می‌آید/پیگیری طرح‌های تلویزیونی

مجری برنامه «هم‌آهنگ» از تغییرات این برنامه شبکه تماشا سخن گفت و اینکه قرار است با این تغییر رویکرد برندگان برنامه به دیگر برنامه‌های تلویزیونی معرفی شوند.

ابوالفضل معزز مجری برنامه «هم آهنگ» که از شبکه تماشا پخش می‌شود درباره تغییرات این برنامه به خبرنگار مهر بیان کرد: بنا داریم تغییراتی در این برنامه اعمال کنیم هم روزهای پخش آن بیشتر شود و هرروز روی آنتن برود و هم جوایز برنامه را بیشتر کنیم.

وی با اشاره به طرح‌هایی که برای این برنامه دارد بیان کرد: طرح‌هایی داریم که به نفع شرکت کنندگان است و بناست افراد برتر را به برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی معرفی کنیم.

معزز که اجرا را از رادیو شروع کرده است در این باره گفت: من از سال ۹۶ وارد رادیو شدم. کارم را از رادیو قم شروع کردم. آن زمان یکی از برنامه‌ها از مخاطبان می‌خواست آن‌ها که گوینده هستند، آیتمی را تولید کنند، من هم آیتمی تولید کرده و فرستادم و بعد از من خواسته شد به رادیو بروم بعد از آن هم به عنوان گوینده وارد رادیو قم شدم.

این مجری رادیو و تلویزیون درباره تفاوت اجرای امروز و دهه‌های قبل بیان کرد: الان مثل قدیم نیست که هر کسی با دو بار روی آنتن رفتن چهره شود با توجه به فضای مجازی امروز که گستردگی بسیاری برای دیده شد افراد دارد. اما نگه داشتن کار در یک سطح خاص باعث می‌شود بالاخره یک روز کارت دیده شود.

وی در ادامه درباره برنامه سازی سخن گفت و بیان کرد: من این روزها درگیر نوشتن طرح‌هایم هم هستم، برنامه‌هایی ساخته‌ام و دوست دارم برخی از این طرح‌ها را هم عملی کنم. البته هنوز در مقام تهیه کننده کمتر به من اعتماد می‌شود اما این حوزه‌ای است که برایش ایده و حرف دارم.

کد خبر 5599922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha