۱۱ مهر ۱۴۰۱، ۲۰:۵۱

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان مطرح کرد؛

پیگیری برای برون سپاری خدمات ادارات به دفاتر پیشخوان در لرستان

پیگیری برای برون سپاری خدمات ادارات به دفاتر پیشخوان در لرستان

خرم‌آباد- سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان از پیگیری برای برون سپاری خدمات ادارات به دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر «آی سی تی» روستایی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی صارمی امروز دوشنبه در جلسه مسائل و مشکلات مرتبط با دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ICT روستایی لرستان با بیان اینکه از اهداف ویژه ایجاد دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی، گسترش عدالت اجتماعی، ارتقای سلامت اداری، تمرکز زدایی و افزایش بازدهی در سرعت و کیفیت خدمات اداری و… است اظهار داشت: کار آفرینی و اشتغالزایی برای بخش خصوصی، کاهش فاصله مراکز خدمت با مخاطبین از دیگر اهداف این دفاتر است.

وی گفت: از مزایای احداث دفاتر می‌توان علاوه بر کسب در آمد به سهولت دسترسی آحاد مردم به ارائه کنندگان خدمات، کاهش ترددهای شهری و هزینه صرفه جویی در زمان، کاهش مصرف سوخت و آلاینده‌های زیست محیطی، جلب رضایت و تکریم ارباب رجوع، اشاره کرد.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان لرستان عنوان کرد: در تلاش هستیم با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی استان خدمات قابل برون سپاری را شناسایی و خدمات بیشتری را به دفاتر پیشخوان دولت واگذار و زمینه دسترسی آسان به خدمات دستگاه‌ها را، برای مردم استان فراهم آوریم.

در ادامه رئیس انجمن صنفی دفاتر پیشخوان دولت در لرستان، عدم تعادل بین هزینه و تعرفه خدماتی را از جمله مسائل و مشکلات این دفاتر عنوان کرد و گفت: برخی از دفاتر حتی قادر به تأمین هزینه‌های جاری و پرسنلی خود نیستند، همچنین افزایش بی رویه صدور مجوز ایجاد دفاتر جدید پیشخوان در شهرها و عدم رعایت شعاع صنفی توسط دفاتر از دیگر مشکلات این دفاتر است که ضرورت دارد رفع شوند.

کد خبر 5601997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha