۱۲ مهر ۱۴۰۱، ۹:۳۰

مدیرکل ارشاد بوشهر:

افزایش سطح معرفت و بصیرت جامعه با ابزارهای مختلف دنبال شود

افزایش سطح معرفت و بصیرت جامعه با ابزارهای مختلف دنبال شود

بوشهر- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: مکلف هستیم با ابزارهای مختلف نسبت به افزایش سطح معرفت و بصیرت جامعه خود تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحیم افروغ صبح سه‌شنبه در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان بوشهر اظهار داشت: اطلاع‌رسانی صحیح از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید با دقت نظر در این مسیر حرکت کنیم.

وی قانع کردن افکار عمومی با جهاد تبیین را یک ضرورت و تکلیف قطعی و فوری دانست و بیان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تاکید کرده‌اند باید در این شرایط حساس به خوبی در مسیر جهاد تبیین حرکت کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه دشمن طی سال‌های اخیر برنامه‌ریزی و اقدامات متعددی را در کشور ما داشته است افزود: در این شرایط که با مسائل، تحلیل‌ها و اظهار نظرهای مختلف روبرو هستیم باید تصمیم مبتنی بر اصل قضیه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در این شرایط باید بدانیم که چگونه باید رفتار کرد، پشت تریبون چه بگوییم و بینش رسانه‌ای و نوع تقابل ما نسبت به حوادث و مسائل اجتماعی چگونه باشد.

افروغ با اشاره به اینکه وارد فاز تقابل در سبک زندگی شده ایم خاطرنشان کرد: باید دانست گام بعدی در مسائل اجتماعی چیست و شیوه برخورد ما بستگی به همت نیروهای انقلابی، ارکان رسانه‌ای و فضای مجازی امروز دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: آنچه برای ما صاحب ارزش است آرمان‌ها و ارزش‌هایی است که اگر همت و طراحی نکنیم به طور یقین فردایی متلاطم خواهیم داشت.

وی بر ضرورت حضور در دانشگاه‌ها، حوزه‌ها، مدرسه‌ها، جامعه هنری و ورزشکاران تاکید کرد و گفت: امروز ما مکلف هستیم با ابزارهای مختلف نسبت به افزایش سطح معرفت و بصیرت جامعه خود تلاش کنیم.

کد خبر 5602147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha