۱۴ مهر ۱۴۰۱، ۱۳:۲۹

نماینده مردم تنکابن در مجلس:

تاسیس دانشکده علوم پزشکی غرب مازندران طبق مصوبه بوده است

تاسیس دانشکده علوم پزشکی غرب مازندران طبق مصوبه بوده است

تنکابن- نماینده مردم شهرستانهای تنکابن ، رامسر و عباس آباد در مجلس گفت: تاسیس دانشکده علوم پزشکی در غرب استان براساس دو مصوبه شورای عالی گسترش صورت گرفت و وزیر در صدور مجوز آن نقشی نداشت.

به گزارش خبرنگار مهر، سید شمس الدین حسینی ظهر پنجشنبه در نشست هم اندیشی نقشه راه تأسیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی غرب مازندران کهدر اردوگاه حبیب ابن مظاهر شهرستان برگزار شد، گفت: توسعه آینده هر کشوری به میزان نهادهای تخصصی آن بستگی دارد.

وی افزود: شاخصه مهم دیگری که در پیشرفت و توسعه هر منطقه‌ای مؤثر است، خود باوری بوده و پیگیری و تلاش‌های نماینده نوشهر و اینجانب برای استقرار دانشکده علوم پزشکی در غرب مازندران برای اجرای عدالت در این منطقه است.

حسینی با تاکید براینکه تأسیس یک دانشکده از تأسیس یک کارخانه و صنعت نیز برای هر منطقه‌ای مهمتر است، تصریح کرد: اکنون دیگر زیر سایه دانشکده علوم پزشکی مازندران نیستیم بلکه خودمان از نعمت این دانشکده بهره مند خواهیم شد.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در خانه ملت اضافه کرد: تأسیس دانشکده علوم پزشکی غرب مازندران بر اساس دو مصوبه‌ی شورای عالی گسترش بوده و وزیر در صدور مجوز آن دخالتی ندارد و بنا براین برخی افراد که می‌گویند می‌توانند با نامه وزیر این مصوبه را ملغی کنند، سخت در اشتباه هستند.

وی افزود: بعد از گیلان، مازندران دومین استانی است که با سرعت به سمت سالمندی پیش می‌رود، و ما می‌بایست در غرب استان به واسطه این زیرساخت به صورت مستقل این تهدیدها و فرصت‌ها را بررسی کنیم و برای آن گام برداریم، این زیرساخت به پژوهش، آموزش، بهره‌مندی از تجهیزات پزشکی اعتبارات به طور مستقل در غرب مازندران در پی دارد.

کد خبر 5603431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha