اعلام آماده‌باش به نظامیان رژیم صهیونیستی

اعلام آماده‌باش به نظامیان رژیم صهیونیستی

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دستور داد تا با توجه به تغییر در مذاکرات تعیین مرزهای دریایی، برای تشدید تنش احتمالی در مرز با لبنان آماده باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزای اسپوتنیک، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه به نظامیان اشغالگر خود دستور داد تا با توجه به تغییر در مذاکرات تعیین مرزهای دریایی، در خصوص تشدید تنش های احتمالی در مرز با لبنان آماده شوند.

بر اساس اعلام این رسانه، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی  این دستور را صادر کرده است.

در همین ارتباط، میشل عون رئیس جمهور لبنان پیشتر به مخالفت نخست وزیر رژیم صهیونیستی با ملاحظات بیروت درباره پیش نویس توافق ترسیم مرز دریایی لبنان با فلسطین اشغالی واکنش نشان داد.

رئیس جمهور لبنان تاکید کرد که ملاحظات لبنان درباره طرح پیشنهادی «آموس هوکشتاین» میانجی آمریکایی مذاکرات ترسیم مرز دریایی لبنان و فلسطین اشغالی، حق لبنان را برای حفاری نفت در منطقه ویژه اقتصادی تضمین می‌ کند.

عون ادامه داد: ملاحظات لبنان از هر گونه تحلیل و تفسیر مغایر با چارچوب مشخص شده توسط بیروت درباره روند ترسیم مرز که در مذاکرات بر آن تاکید شده است، جلوگیری می‌ کند.

این اظهارات رئیس جمهور لبنان پس از آن مطرح می‌ شود که منابع ارشد رژیم صهیونیستی از مخالفت نخست وزیر این رژیم با ملاحظات بیروت درباره پیش نویس توافق ارائه شده توسط میانجی آمریکایی خبر دادند.

کد خبر 5603602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha